Tuesday, October 21, 2008

HEPI GLEW2!!

Sabtu
18/oct/2008:

*Open house kt umah Afiq..
*Raya umah Aiqal..
*Raya umah Shasha..

Ermm we all luv that day..!!
Maybe tu raya kte org yg terakhir beramai2..Sbb next year ramai yg pindah..So sad bebeh .. =(

Ktorg gan muke yg agak2 selamba badak,, amik picha kt tgh2 celah umah org+tgh jln..hehehe

Tp mmg best sgt walopn half day je beraya!!
Mgkin susah utk bersama blek pasni..!!

To my luvly fwen,, take care okey.. ^_^
Syg korang sume..huahuahua



KAMI..luv this..muahh!!

Kta org la kemudi FRIENDSHIP..!!

abadan abada!!


Ahad
19/oct/2008:


*Jumpa Syahmir
*Jumpa Uncle (Abg) Aufa Daniel

Ermm,, aku sgt hepi cuz dpt jmpe Syahmir..Erm dia da nk blek Mesir!! Sedih sgt..
Ktorg sehari suntuk kt Pavilion..Ermm dia yg support whole day aku gan dia!! Thx Bro!!

Even dia dtg lmbt, aku ada teman tym 2..hehehe
Mse aku nk g cari topup..Aku terjeling kt sorang 'uncle' nie..Pkai bju pink and ada braces kt gigi!! Ko phm2 je la yg aku ni rabun..Aku pkai rayban time tu..So 'uncle' tu x nmpk aku usha dia..hahaha

Then aku pkai spek aku yg ada power 2..Aku usha btul2 'uncle' ni..Aku g blakang jap, and msg Abg Aufa..Aku tgk 'uncle' ni pgg enst dia..Hahaha..Rupanya,, 'uncle' yg aku usha 2..Abg Aufa..heheheh Tp aku xbrani pn tegur..Da smpai 7eleven bru msg blek..Aku ckp yg aku jmpa dia kt dlm..

On that time dia call..Adus, aku segan lak nk jmpe dia..Hehehe dia gan kwn2 dia..Seb bek dorang sporting..kekekeke Syahmir pn senang sembang gan Abg Aufa..hahaha

Tp aku enjoy glew gan dorang..SUMPAH!! rindu tym tu..hmmm =)



budak hilang!

bapak rajen ini anak!!





gah nengok MU vs LIVERFOOL..

woaa..

p/s: Pas ni sape la yg jd mangsa kebetulan aku nk jumpa ek?? hehehe Kalo Mila kan best..lalalala

No comments: