Sunday, September 12, 2010

mood raya ;)


Secara tiba tiba.
On lappy dlm kete and snap pakai webcam.
Dah tk boleh nak online dlm kete kan, bukan ada perotben pong. AHAHA.
aku benci naik kete fotruner tuh -,-
bau fume dia buat aku jadi headache seminggu.
air cond dia jgn la cite. lagi sejuk dari ice box.

so amik langkah mudah, dgr ipod sambil tdo kat blakang skali.
sbb ada tiga gap kan. depan tengah dan belakang.
so aku amik port belakang skali. muat muat utk aku yg kecik comel ni. haha.

 ai tak sangka yg perjalanan balik Perak sgt lah sekejap sgt :D
kalau 3 jam tuh kan, kau ibarat tengah jawab exam SPM Pendidikan Seni kertas dua. HAHA.
so baju raya diz year warna biru, kasut raya pun kaler biru, contact lens aku warna GREY dorg kata warna biru. benarkan aje -,- hee~

malasnya nk beraya ko.
dh besau mcm ni duit raya tk dpt sgt dah. haha. tk bestnyaa.
kejadahnya lepas raya ada trial,
buku ada dlm beg tu haa, tp harammmm nak bukak. ;P

No comments: