Sunday, May 27, 2012

Kali Pertama Berada Diangkasa



Seharian tak tidur sebab excited nak naik udara.. Pukul 4 pagi dah sampai LCCT and boarding ke destinasi jam 630 pagi..

Almaklumlah selalu naik kereta atau bas je.. Kali ni naik belon pula kata orang Sarawak hihi..

Malam tu kiteorang naik bas dari KL Sentral ke LCCT. Amik masa 1Jam je. Masa aku sampai LCCT utk kali pertama, aku ingatkan IKEA. Nampak tak betapa jakunnya aku. Hohoh

Pagi tu masa check in, kena check dgn Polis.. Biasalah kena raba-raba lepas acan badan.. Bag aku dah sumbat dalam scanner. Tapi Blackberry letak dalam poket. Mana la aku tahu handphone tk lepas. So kena letak masuk scanner jugaaa. Adoi..




Pastu menapak kat lapangan terbang.. Nebesnyaa jangan cerita la. Pertama kali kot.. Masa naik kapal terbang tu macam macam aku fikir. Hahaha Paling teruk dok teringat cite Final Destination dengan Dark Flight.. Hahahahahh..

Aku dpt duduk kat tepi tingkap.. So memang bajet berani lah kan. Macam macam aku tanya kat member mcm mana kapal terbang ni nak naik. Wehuuuu.. Bestttt :))

Bila dah berlepas sikit ke udara, aku tengok lapisan langit.. Cantik sang at-sangat.. Hmm jakunnya aku :((

Then bila dah sampai deatinasi yang dituju. Turin kapal terbang, rasa seolah olah Datin Paduka Rosmah Mansor melawat kawasan.. *bebetulkan tudung*

p/s: takde lah scary sangat naik flight ni. Lol cakap besar :p

5 comments:

Unknown said...

datang sarawak ke ? hihi welcome to saraak my friend ..

budakbandunglaici said...

bestnye.. teringin nak naik flight tapi xde rezeki lagi..

Mekar said...

Best leteuw dah dapat naik flight. Tessa ntah biloo agaknya dapat naik. Huhuhuhu.

Aizat Hamdan said...

bila langgar awan , dia bergegear... hahah SERAMM :)

Unknown said...

hai kak rosmah...hehehe