Sunday, October 21, 2012

Pakej Fotografi Langit Biru Studios


Hujan je sejak menjak ni. Nak bergerak pun payah. -__-"
Oh anyway sekarang ni tengah study week, sebab lepas raya Haji nanti terus final exam. Nervous.

Oh entry hari ahad ni saje nak promote pakej photografi studio. Kenapa aku rajin sangat nak promote? hehe Sebab gambar aku ada dalam brochure kat atas tu. Baju belang tu hikz hikz. :)

Dua minggu lepas adalah minggu yang paling busy gila babeh. Seriously serious the whole week kena stay up kat kolej dari pagi sampai malam. So ada masa terluang hari Selasa malam. So aku berlari dari kolej naik tren balik rumah, mandi-mandi dah bersiap nak pergi studio. Well lambat setengah jam sebab area kolej hujan. But then mujurlah studio depan rumah je. Itupun kena tunggu lif 10 minit -__-"

Berlari dari rumah pergi studio kat belakang Q Bistro tu. Mencicit sambil bawak baju. Ni adalah 2nd time aku pergi studio shooting. 1st kat Puchong (White Studio), tak menarik langsung studio tu. Like seriously. Then malam selasa haritu aku datang Langit Biru Studio ni, aku rasa macam kejap lagi semua gambar aku masuk dalam majalah. Boleh? Cantik gila siak. Ada bilik solat, bilik make-up, office and studio. Sumpah x tipu.

Aku ni tak pandai ni posing-posing. Sebab utamanya aku ni berbadan macam bapak orang. Gendut nok. So macam tak confident. Dengan baju sendat. Arghh stress lak aku hahaha. Everything goes well. Lagipun dah kenal dengan photographer so takde lah malu sangat kan. So kalau aku membebel panjang-panjang bukan ada orang baca, hikzz.

So siapa-siapa yang nak photoshoot, boleh lah contact diorang ni. Siap ada student price. Kau ada? haha 

Twitter: @namqulida @babamotip @thelangitbiru
Tell: 03-9174 1374
Alamat: 5-3, Level 3, Dataran Dwitasik, Jalan Dwitasik 1, Bandar Sri Permaisuri, 56000 Kuala Lumpur. (Landmark: Q Bistro dan Kayu Nasi Kandar)





4 comments:

Mekar said...

Piuuuwit. Dah macam retis gituuu. Hihihi :P

Si Kucing Parsi said...

Tak lama dah tu final exam.. Gudluck! ^^

Luqman Zakaria said...

suke gambar first tuh..hehheeh!

Hafiz Hafizol said...

gemok. kbai