Wednesday, February 11, 2009

Semalam kn.. Aku main pijak2 kasut gan Shamimi..
Dia x dpt pijak kasut aku..haha.tpu aku dpt byk kali pijak kasut putih dia 2..

Dekgi x ko? Tetiba kn..haha..
then game ni brsambung pas wakru Physic..Turun bilik agama..
Sham nk balas dendam kt aku..Dia try nk pijak, tp aku dpt elak..Tetiba ...


Aku jatuh trduduk dpn Taqifah (aku x malu pn coz saket giler)..
Da la tym 2 aku pakai beg yg berat mcm guni beras.dgn fail ag..
Atas pinggang aku saket..Saket sgt..

Bila blek umah, aku mkn2 jap..then baring..
Kalo dh baring, konfem tdo..
Aku trjaga dri tdo jer..Aku x bole bangun..
Mcm dok dlm ICU tao..

Dengan ala gediknya, aku soh bpak aku amikn air (coz aku haus, bkn nk jampi..hahaha)
Aku dorce bpak aku soh g doktor, bapak aku kata bengkak jer..
Bkn dia yg saket, aku yg saket..Aduh, mcm nk curse jer.. (giler derhaka kn?)huhuhu.

Skang da ok sket, x leh pusing blah kiri.kang meletop bdn aku..
Aku dh urut dh..kurang arr sket saket..huhuhuhu..

Shamimi, aku x amik SPM ag..Ko jgn arr bg aku cacat ngau..

No comments: