Friday, October 9, 2009

Tu lah kau, padannnnn!!

wahahahaa...
tau pn kau,
menggelabah itik kau,
bapak kalut en..

bkn2, td masa nk balek en.
aku lipat sleeves baju aku,
aku takut face gan chew. ahaks. maka jalan aku penuh tertib. :P

pastu aku seiring sejalan gan Suraya,
ikut tangga ckgu,
pastu Qayyum buat dajal, kata Chew ade kt bawah,
aku cuak ckit jep. :P
Suraya siap patah balek, tp dia ttp turun tangga ckg,

yeahhh!! akhirnya sampai pn kt ground floor.
alamakkk Chew gan Yean dpn pejabat,
hahaha. padan muke aku, qayyum, zaid, alfee, afiq, hafiz.
kene naik balek, penat gile, aku dgn cuak sbb sleeves aku x turun ag, aku sorok lengan.
seb baek dia x nampak, kalo x . surat amaran lg la jwbnya..

itu je utk hari ini :)

p/s: thx tooooo Najwa Natasha and her daddy, coz buat solat hajat utk Azim :)

Λzim Cute :)

No comments: