Monday, March 28, 2011

Ni bukan wishlist birthday aku lah! Teringin jer!


Aku nak kasut. Sebab kasut aku dah nk tercabut tapaknya. Huh. Tak semestinya kasut SUPRA yang aku dambakan. Janji kaki ni orang nampak tu ada KASUT. Bukan selipar hitam yang boleh buat aku terjatuh sebab tapaknya dah haus.




Telefon bimbit juga tersenarai dalam wishlist aku. Tak semestinya telefon tu kena Blackberry. Janji orang tak complain bila call dorang aku and mencarut "wehh aku tak dgr kau cakap apa doh! Kejap2 aku call lagi skali". Ataupun dengan kata nista "Kau tukar jelah HP murahh kau tu."




Cupcakes. Muktamad, memang aku nak sesangat. Walau apa yg terjadi aku tetap nak makan walau seketul cupcakes ni. Gilaaaaaaaaaaaaa 3 bulan aku menanggung kempunan ni. huhu. 




Aku nak baju baru.Aku asek ulang tayang baju yang sama. Bukan tak bersyukur. Tapiiii entahlah. Farah remaja kan, biasalah. Tak semestinya jenama ZARA kan? Brand Sg. Wang pun aku bantai pakai. Takde rosaknya sel kulit aku kalau pakai baju murah ni (:




Huarghhh ni penting. Sape pernah baca entry If I Have RM100 . So dorang tahu kenapa wallet ni penting bagi aku. Tak semestinya jenama TOPMAN. 





Beg-beg-beg. Bosan pakai beg "LV" yang kotak2 cokelat tu. Sampai yang selalu dating gan aku tau lah beg haukk tu. kih3



Nak jugak masuk dalam wishlist aku.cehh. Tak semestinya DSLR baru boleh dikatakan camera. Camera apa-apa pun aku boleh guna. Kecuali camera handphone. Hazabb lahh nak guna. 



Nak buad lesen kereta. Tak terbuat lagi. Fulus mania takde lagi lahh. Tu yang tak buad lesen lagi ni. Lesen motor dah ada dah. 



Lastly aku nak sambung belajar kat IPTA. Doakan yang terbaik okay. Tapi yang ni seriously aku berharap dan berdoa supaya dana sambung belajar kat IPTA. Seriously aku nak :)

14 comments:

♥ solehah ♥ said...

aminn...x lma lg befday azim lh..nk bg ape ek??hehehe

Nazim Nasri said...

@♥ solehah ♥

hehe jumaat ni.

nak bagi apa? 1st saya mintak doa supaya dapat masuk IPTA. hehe yg lain2 ntah laaa. takkan nk minta pula kan?

Sandra Azwan said...

Kasut yg diatas sekali tu memang cun melecun!;-P

maisarah said...

birthday kita sama, bulan 4. hehe. yang doa tu boleh lah bagi. yang lain lain macam payah je. almaklum lah. penganggur terhormat. mana ada duit. so, i bagi doa je lah ea. semoga nazim nasri berjaya masuk IPTA. aminn.. ;)

Nazim Nasri said...

@SANDRA AZWAN

Cantikan. ehhe google image je, pastu cam berkenan dihati. tapi apa kan daya, tak mampu nk beli huhu.

Sandra nak hadiahkan? :D

Nazim Nasri said...

@maisarah

Terima Kasih Maisarah. hehe May Allah bless you too :)

Nazim Nasri said...

@Shazmiey Abdurahman

Alaaaa bestnyaa Shaz dah dapat dulu. huhu DOakan supaya kita lak dapat k :D

♥ solehah ♥ said...

@Nazim Nasri

nak bagi kek lapis sarawak lh mcm nie.hehe :)

Nazim Nasri said...

@♥ solehah ♥

heheh sedapmya :D

♥ solehah ♥ said...

@Nazim Nasri

oh.nnti akak bagi hadiah kek lapis.hehehe..azim send alamat kt fb..hehe :)

Nazim Nasri said...

@♥ solehah ♥

Ok, jap lagi azim bg k. hehehe :D

♥ solehah ♥ said...

@Nazim Nasri

okei...boleh je. :)
eh.akak dh dlete fb lme..
search je lh fb bru akak..
she solehah :)

Nazim Nasri said...

@♥ solehah ♥

tak jumpe pun fb huhu

♥ solehah ♥ said...

@Nazim Nasri

ha.x jmpe ek..
xpe2..bia akak add.haha