Thursday, April 21, 2011

Berdosakah aku melihat Sila Sahin?

Arghhh gara-gara terbukak blog Cik Epal tadi. Aku terus gatal tangan meng-google-image nama Sila Sahin sebab nk tengok muka dia yang lain. Aku pun tak kenal dia ni sape. Alang-alang kita dah tahu, apa lah salahnya kita sebok-sebok kejap kan. haha. Dah dah, rasa cam berdosa sangat.

Nasib baik lah Cik Epal censored kan pic Sila yang tunjuk sebelah nenen tu. Kalau tak..masaklah.
Pastu al bangangnya, kawan aku p bagi link image kat fb aku, so aku click,pfftt~ nampak lah segala-galanya yang tersirat dan maksiat. Maigaddd apakah yang telah aku lakukan pada malam jumaat ni. Huarghh demyuuu~

Aku malas nak share pic tu dalam entry ni. Sebab dosa dia masya-Allah. Selagi ada gambar tu kat kita, dan ramai yang tengok, selagi tu kita dapat dosa. Faham tak?

Maksudnya macam ni: Aku letak pic Sila kat dalam blog aku kan, pastu ramai yang tengok pic tu. So aku dapat dosa. Selagi aku tak remove gambar tu dan orang masih nampak. Dosa tu tetap datang kat aku sampai pic tu dibuang.- sumber aku tak ingat dari mana T___T

9 comments:

nuyuEna said...

hoho....kite dah tertengok gak gambo minah tu...
maksiat mata betol la...aish =_="

The Silent Lady said...

gambar tu sgt tak patut
si Sila tu islam pulak tu
haih, apa nak jadi ntah =.='

rosdud said...

betul betul :)

Nazim Nasri said...

@nuyuEna

Zina mata. huhu

Nazim Nasri said...

@miss no name

Islam katanya

Nazim Nasri said...

@Nur Fatin Nabila Zeeyan

tak patut

Diyanieee said...

dahh tgk td kt blog cik epal..
perghh~ mmg gila betul minah tue..

Makbed said...

betul la tu... tu pasai le entry kena bagus-bagus jek.

lee delaila said...

adessss....trtengok lak
tros pedih mate ni
x patot btol la minah tu...ish..ish