Tuesday, June 19, 2012

Iz Sulaini finalis OIAM terjun juram akibat putus cinta.





Hye. Salam subuh. brr. Title drama habis dah. Tahu tak aku tak boleh tidur sekarang ni. Tadi aku dok melayan video clip terbaru Iz Sulaini (OIAM). Magad. Trauma dik. Intro je nak dekat setahun makan masa dia play. Aku tunggu je, bila dia nak nyanyi. In this video aku tak suka minit 1:07. Ohmagad. Pastu banyak nau dia menganga dalam ni. Miming ke apa? Bukan kalau buat MV kena singalong bagi sama dengan audio ke? #TanyaJer

Tapi yang best dalam video ni, HD dia boleh nampak lubang pori yer. Pastu bandar metropolitan dia. Waterfall dia pun cantik. Hair style dah macam Adam Lambert. Tapi kening? Macam Neelofa dah. Why not? hahaha






P/s: Aku takleh tidur sebab trauma. Dia putus cinta dengan siapa kalau in real life. lol. And to sissy in this MV. Itu je komen akak dik. tibahhh. 

No comments: