Thursday, July 24, 2014

LAGU SUKAN KOMENWEL DALAM ALBUM TERBARU SITI NURHALIZA #FRAGMEN

Aku tak kisah jadi orang paling lambat dapat album Siti Nurhaliza, janji ada hahaha. Rata-rata aku tengok kawan aku time tu dah ramai yang beli album Fragmen ni. Aku dapat dengar preview je dalam whatsapp member aku send. hahaha. At first aku rasa macam biasa je. Ada satu dua lgu je best selain lagu Lebih Indah dengan Jaga Dia Untukku.

Lepastu best friend aku beli sekeping. Aku macam biasa lah, nak pinjam pastu copy dalam laptop. HAHAH Perangai tak semegah. Masa aku lepak member aku bagi je CD Fragmen tu. Sebab dia saje-saje beli. So aku rasa macam rezeki terpijak dalam album Siti Nurhaliza for free. Padahal sebelum ni ada je dapat album free, which is Tahajud Cinta. Album All Your Love beli sendiri. hew hew

At first masa aku dengar preview lagu-lagu dalam album Fragmen ni, aku tertarik dengan satu lagu rancak ni. Aku panggil lagu ni lagu Citrawarna. hahaha Sebab lagu dia rancak and sesuai dengan opening majlis sukan. HAHAHAHAHAHHAHA.. Semalam kan opening sukan Komenwel, so aku rasa lagu ni patut play masa opening sukan Komenwel time kontijen Malaysia masuk. hahaha.. Ni aku attach sikit lagu Warna Dunia.


Anyway jualan album untuk sejak kebelakangan ni sangat teruk. Bukan Siti je. Ramai lagi penyanyi Malaysia dah tak keluarkan album sangat sebab market teruk. Nak pulak zaman teknologi ni banyak cetak rompak. Rugi lah diorang kan.

Kalau korang nak tahu, sejak album All Your Love, Siti Nurhaliza dah buat album tu sebagai copyright. Kiranya tak boleh nak transfer dalam handphone atau laptop untuk elakkan sebarang muat turun secara haram. Tapi sebenarnya ada je cara untuk convert album copyright ni. Tapi tak baik lah kan. Orang cari rezeki huhuhu.

Aku ni suka buat kerja gila sikit. Lepastu menyesal hahahah. Aku kan dah ada album fizikal ni kan. Lepastu pagi tadi aku pergi beli lagu-lagu dalam album Fragmen ni kat iTunes. Aku tak tahu pulak ATM card ada duit lagi. Ingat dah habis. haha So terpurchase. hmm Apa nak buat. Redha je lah kan. :p

Anyway mostly lagu dalam album ni semuanya best. Tapi ada juga lagu feveret. Hari-hari dok zikir dengan album ni. Time kerja pun dok pasang, nak balik rumah pun pasang. Bangun tidur pun pasang. Ohh parah macam ni -,-"


1 comment:

kimchaa said...

lagu comeback siti semua best3