Friday, April 24, 2009

Nothing lol!

Pg tadi baca Yaasin at surau.
Aku ngatok sgt, tdo lewat cz tilam x best!!

Then tym Math td, elok2 gah kuarkn buku, tetiba Mumuk dtg kelas aku.Haizz.
She told, debate on Monday. (sial tol)
Da la xde prepare sgt.

Pas Pn Harlina mintak permissions utk kteorg practice 1 whole day, tros g makmal bahasa nan incik riduan.

yeay, pemikiran yg bagus incik ini. Aku da stuck dh (need Pati Ayam Brand la incik wan).. Uhhh Branddd- Dafi . hehehe

***************RECESS****************

Mkn donat gan milo. hahaha. diet konon.
M.J, idiot la u. want 2 kiss me haa? hahaha..
Public u noe. da clash pn, agak2 la kn. tau la dia "Les" dlu. :PP

Yeay, bosan sgt! Bio x de ckg (padahal happy kn? hehe)

Erm, lepak makmal lg. Sementelah (huhuhu) itu, puan mazidah masok. hadoi puan.
anda suruh kami berpikir? kami letih la puan!!

(time berpikir, aku gah melukis kt kertas biru (release tensyen), sabrina marah aku gile babi. sengal jea. pdahal gah bosan!! soryy mumuk . hahaha)

** penat menaip neh ** to be continue **

No comments: