Saturday, November 7, 2009

:) Berbaktilah..

ATTENTION: Kalian, maafin si Azim iyaa! Bahasanya sgt pincang segala! floww storynya enggak turutan sih! kerna emosinya pada time ini enggak balance dong! maafin skali lagik..Maafin segalaaa :)


nothing special for 1st part Hari Bakti Mutiara,
sgt bengang coz x dpt tgk choir td,
we all kene kluar dewan utk line up!
hishhh!

*senyumm. satu.dua.tiga
huh.tamat pn!
sijil je yg dpt.
Anugerah Hal Ehwal Murid,
choyy, baik ke aku sampai nk dapat award segala?
ahahah :P

pastu aku pn berlari ala2 bollywod ke bilik pn sasi,
bertukar2 baju segala,
batik merah :)
bermekap di tandas surau (buat rambut je).
pastu kene get ready utk si Cik Hajah itu,
haisss. lama benaw dia salin jubah.
"Sy record ni, kang sy letak at youtube awak x leh skola kt wilayah lagi" kata si Pn Sahila yg dgr aku mengumpat si VVIP. :P

ouhh sgt kepung kepang kebom,
dh rasa dia,aku menapak ke dewan,
muahahah. motifff?
aku langgar protokol. hahah.
aku main jalan je sampai depan pentas,
peduli hape, janji org nampak aku bawak hape en? :P

*pssssst
amooyy cantik pakai jubah,
cun doe :))
stimm je tgk,
muahahah :P
x.x aku x stim pn.
eheemmmm :)

p/s: tergedik2 masa kt foyer. sape? adelah! hahaha. gedik 1 dan gedik 2. ckgu shila on7 je tau sape itu si gedik a.k.a DIVA. :) blink2*

2 comments:

JimeMalek said...

xpaham
duhh =.=

HAHA

azim said...

ta paham diam ye.
hahah :P

xpenting un la jime,