Friday, November 13, 2009

(: congrats si Adik.

Result si Adik :)



Si Adik. Adib Darwisyah :) (girl..5 years old.).


could u believe this?
haha. si Azim mcm x percaya je doe.
walaupun si Adik ni garang segala,
tp rajen study, malas kemas umah! hahaha.

oke2, cerita bangga si Adik,
siang malam pagi petang,
asek buat hwrk je,
ibu naik penat nk ngaja :)
pastu kalo study,
satu flat bole dgr dia cakap,
hadooo. segan doe coz umah aku bising dgn suara dia je, :P

pg td en,
masa nk g skola,
dia g bawak buku cerita,
dia baca dlm kete,
walaupun dlm gelap,
gile weyh, aku jd segan la kot. coz aku mls nk bace2 ni. hahaha.

fyi, si Adik ni mmg garang gile nk mati,
salu la gak perang ngan dia,
kalo aku ade food yg sedap2 en,
mule dia nk buad muke yg paling terbaik,
hahaha. its oke lol. pusing2 pn, dok dlm satu umah gak en :)
dan yg paling penting, x pernah nk membela aku, asek membela si adik aku yg gemokk ituh. bwahah :P

Khamis ni 19 NOV 2009 dia dpt anugerah,
and pelajar terbaik. (baik ke dik? haha)
Dia kata mau jd doktor! wahh hebad seyh :)
Harap benar la ape yg dia hajatkn :)

tamat.

Azim bangga seyh

No comments: