Friday, April 6, 2012

Hari Keputeraan Nazim Nasri. Thank you Amir Luqman.

hye 
assalamualaikum
:)


Selepas berhari-hari jadi ni kan. baru lah nak update pasal birthday hehe. ada je lagi mention kat twitter yang aku tak reply. sorry lah. terlalu banyak kot nak reply satu-satu. tapi aku cuba cari balik semua tweet tu, then aku reply k? haha walupunnnn -____-"

Kalau kawan-kawan nak tahu. hari ahad lepas bertarikh 1 April 2012 adalah Hari Keputeraan Muhammad Nazim bin. Nasri yang terhensem ni. kah kah kah

Malam sebelum tu (sabtu), aku pergi ICT Shah Alam dengar family. Jalan-jalan luangkan masa. Gittchewww. Plan dengan member nak pergi makan kat Satay Station jam 10 malam. Tapi Jam 11.45 masih di ICT. Gua dah neves dah ni sebab dah terlebih masa. By the time aku dah cuak sebab battery low. Sedih betul pakai BB.

Lepastu dah sampai rumah pe semua, kemudian pergi Satay Station Ampang, tapi dah tutup. Sedih betul :(

Terus mengesot ke NZ KLCC. Kiteorang gerak dengan 2 pacuan empat roda. Masa tu dah pukul 1 lebih. BBM dengan Twitter dah berkicau mintak di reply. Tapi battery hausss di aidilfitri.

Kemudiannnnn. Semua ajak balik. Ok bosan. Kesian aku sebab macam takde celebration. hahaha. *mengharap sebenarnya*



ada banyak gambar tapi malas nak upload huhu



Aku dok tengok si Rif ni drive lalu kat Istana Budaya. Ingatkan nak lepak tasik kat situ. (ada tasik ke?)
Kereta lagi satu tah mana-mana dia ghaib. Dan-dan la si Aim ni haus nak air bagai. Tadi taknak pulak. AKu tak expect apa-apa yang berlaku pun masa ni. Tengah fikir nak lepak dan berjimba sahaja. Dapat lah aku coklat Cadburry dan Kit Kat dua bungkus. HAHA Keji sangat. -.-

Lepas tu aku dok layan coklat tu, tak tengok kiri kanan pun. nampak la bohsia-bohsia kereta lagi satu tu dok memekik kat car park. Dok menyalak terjerit-jerit. aku tension betul tengok depa.

Bila turun je kereta. Gebushhhhhhhh kena kejar
*masa ni aku tak tahu lagi motif kena kejar sampai lah ternampak belon kat tepi jalan*

Lepastu aku nampak la pondan-pondan ni dok usung plastik kunyit dengan tepung gandum. Hanjj betul. Lepastu dok saje bakar lilin sparkling tu. Dah rupa mercun. Jenuh dok meniup tapi tak nak padam lilin tu. Memang dasar dengki budak-budak ni -.-




And yeah. Hadiah yang paling aku nak sekali adalah jam tangan berwarna biru. HAHA. Finally saya dapat juga. Thank you Rayy for this present. Dan terima kasih juga kepada Amir Luqman kerana dia wish birthday saya. :D

AMIR LUQMAN


1 comment:

Sandra Azwan said...

happy belated birthday!!!