Sunday, April 15, 2012

Titanic 3D: Kate Winslet seperti Nur Fazura


Aku bukanlah peminat tegar filem Titanic. Ada orang tu, asal ada Titanic, melayan je lah. Kalau aku, idak ler. Macam semalam, aku tak nak pun tengok Titanic. Pulak tu 3D. Aku tak suka 3D sebab pening tengok screen dia.

Ada satu iklan sebelum movie start. Kelakar nak mampos hahaha. Satu panggung mengekek gelak kuat-kuat tengok iklan ni. 



Kalau sebelum ni aku tengok wayang sekadar tengok je, faham tak faham belakang cerita. Janji terhibur. but now tak lagi. Every single script aku cuba fahamkan. Ada pengajarfan yang dia nak bagi. Best sangat bila kita dapat faham jalan cerita. hewhew.

Titanic is always the best. But then still nampak fake bila waktu malam and kapal tu berlayar. hehe. Tapi memang awesome. Fyi, kalau tak silap aku filem Titanic 3D ni mengambil masa 6 tahun untuk disiapkan dan menelan belajan ratusan juta. Awesome :))


"Hidup ini adalah suatu kurniaan, jangan sia-siakan" -Jake Dawson
"Hati wanita seperti lautan penuh rahsia" -Rose Dawson


KATE WINSLET ada iras seperti NUR FAZURA :)

 

 

1 comment:

Sandra Azwan said...

ade la sikit2 cam Fazura.....