Monday, October 28, 2013

Siapa awek Noh Salleh (HUJAN)?

3 tahun lepas masa umur aku 18 tahun, aku pernah ikut member aku pergi salah sebuah studio di Bandar Seri Permaisuri. Katanya kat situ adalah Studio AG Coco. Maka dengan itulah mestilah ada kumpulan Hujan kat situ. Masa masuk je dalam studio tu, aku excited la sebab nampak Noh Salleh ada kat situ, sebabnya time tu Hujan baru nak famous. Well itu bukan cerita yang aku nak sampaikan.

Aku nak cerita yang aku pernah disuruh oleh kawan aku untuk interview Noh Salleh untuk majalah URTV edisi Raya. Aku dah la tak ada experience time tu. So aku terpaksa menyamar jadi wartawan praktikal pada usia 18 tahun, yang member aku tu memang wartawan pun.


So basically bila dah edisi raya, mestilah soalan pun pasal raya juga kan. Pasal baju raya, balik kampung mana, makanan feveret apa, pengalaman raya paling bermakna and so on. Tapi time tu aku macam tiba-tiba tertanya soalan pasal awek Noh Salleh ni.

AKU: Bang, nanti balik Sarawak, agak-agak bawak balik makwe tak?
NOH SALLEH: Awek? haha. Belum ada lagi. Tapi insya-Allah kalau ada makwe, memang kena bawak balik jumpa mak dulu.

Tu je lah perkara yang manis bagi aku sebab dapat interview fav artis. Lepas dah lama-lama tu, Noh Salleh menikah dengan Mizz Nina. Unexpected sangattt sebab Mizz Nina ni macam pretty girl yang akan suka handsome guy, and Noh Salleh ni tooooo sempoi and cool. So rasa macam eh biar betolll. So mungkin inilah awek dia yang dia rahsiakan selama ni. haha. Bagus.

Well, semua ni rezeki Allah kan. We never know. Aku suka Mizz Nina sebab dia humble down to earth. Eventhou' dia golongan berada, dia sangat tidak menunjuk. Well, congratulations Mizz Nina and Noh Salleh di atas penghijrahan dan selamat pulang ke Malaysia selepas menunaikan Haji minggu lepas. 

Cantik Mizz Nina bertudung :)

Foto: Mizz Nina Kini Bertudung?


2 comments:

adarain said...

dengar mizz nina pun dah bertudung...baguslah..

Unknown said...

Mizz Nina Alwayz AweSome Bro . Jom Singgah Blog saya :)

http://i-irufan.blogspot.com/