Monday, March 16, 2009

Akademi Fantasia 7


Tiket ni bertarikh 14.03.2009 . yeay, 1st konsert ni aku pegi cz nk tgk sape yg hebat en. tiket neyh beli 6 jam sblum konsert start. Kak Piza blanja. warh, every week cm ni best gile. hahaha. ;P

Barang2 neyh last year punya, tym AF6. saje nk market balek.haha. tp tiket tuh AF7 pnye ok. tiket last year da x de tulisan.

Aku dok kt barisan P. Kt situ ade space an. Sebelum tuh aku dok blakang, dsebabkan x bawak spek mata ak cari depan2 sket. tetibe nmpak kt sbelah akak 2 ade kosong. aku duduk la, tetiba akak 2 ckp, adik nampak ke stage. aku ckp la x nampak. dia kata tempat ni mmg kosong sbb org x nampak stage, sbb ada PONDAN TUA. kuang aja gile Pondan tuh, da la tinggi, block view ak lak tuh. aku menyinga sampai abes konsert, da la xreti dok diam.gedik nk mampus. tp pondan lg 1 2 kacak doe.hahaha. mcm nk pelepuk je pale nyah tuh.

No comments: