Monday, March 16, 2009

Syg Korang sume


Smalam date gan korang mmg havoc doe.. muahhhxx.!! haha. aku dtg lambat ckit je en.xmara en? Qifahhhh, aku cm xnk bayar duit domino's 2, korang bg aku sisa2 korang. jahat.hahaha.x bebaloi doe. ;P

Tym ni aku,sharil gan shafiq gah boring tggu dak pompuan cuci pad dlm toilet. hehe. jgn mara Sha. Ape ag, gan muka x malu, snap2 arr kt The Garden.







Picha neyh ekslusif gile, pertama dan terakhir ak wat gini. memula nk market beg sha,
pastu Qifah gan nad pn nk jugak. terpaksa la buat kn.hahaha

Lepas Shafiq antar Nad kt pintu Mid, kteorg shoping. hahaha. sejam gak arr carik baju. Tp yg x bole bla. Bile sume da amik baju yg kenan (kecuali aku, save duit doe.hehe) , sume x jd nk bayar. kurang aja gile. aku penat tgk korang carik baju. last2 x beli. mmg buang masa. hahahaha

No comments: