Saturday, January 2, 2010

ayuh kembali ke sekolah. ayuhh!

comel x title tu? hahaha. sekolah dah nak buka isnin ni. assembly plak tuh hari isnin! sah sah kene nyanyi 4 lagu yg bosan tuh! pastu ade ucapan ucapan segala. kalo pendek x pe gak. ni sampai nk putus urat kentut duduk lama2. haha.

pastu dgn spm segala. aritu Najwa bg tau yg entervensi 1 utk spm, pertengahan bulan januari ni. sgt la cuak naluri keibuan mereka dan kami kami ni. hahaha. dengan kelas tambahan segala. sumpah la, tahun ni bole membuatkan badan aku yg ala2 afdlin shauqi ni kurus seperti miss world! hahaha. mkn tdo mesti x konsisten! so diet tanpa paksaan. bajet x? haha diet konon.


mien  fifi  azim


hmm. super junior. alahaii. Minn Halina Hj Uyop. Knape kau pindah sekolah beb! tggu la aku blah dari sekolah tu dulu nex year. pastu ko pindah la. dh x bole nk gelak gelak mcm hawau dan lahabau segala. seb baek aku simpan video kau yg mcm sengal tuh! rindu kaw nnti. rajen2 la ziarah kteorg kt skola nih.. x pn kte lepaking at Leisure Mall gedung membeli belah terkemuka utk bdk bdk skola mcm kau. heee~ :)

pastu yg nak balik asrama tuh. alahaii. rindu la nnti. 2 minggu sekali dpt texting mahupun calling. tp ade ke masa? tahun tahun gawat mcm ni. nnti kecundang baru la tergopoh gapah segala. ermm x pe xpe. ingat janji kita! hahaha. bertemu di akhir garisann. wahh. veryy derr sumbang gituu.

buku teks? buku buku yg x penting aku dpt! buku buku yg aku rasa malas nk balut jugak. 1st skali, dgn bangga dan takburnya. serta pemecahan molekul molekul rekod slama 4 tahun berturut turut. aku dh habiskan satu novel yg wajib dibaca. KONSERTO TERAKHIR. slama ni, novel2 skolah ni x brapa nk indah sangat. so saje nk try lah bace bace novel tu. terbukti sgt indah! bhahah. ayat membawa si Azim. out of story lahh weyhh, buku buku teks subjek science x dpt ag! ingt bole la menelaah time2 cuti. tp mcm hawau jugak, stok buku teks abis. cewahh! hahaha.

yg paling aku x dpt terima kenyatan! ahakss. umur dh bertambah u allz .at least aku x menipu umur lah kn? sweet 7teen kata si Aming. hahaha. hmm pape pn. life must go on! cewahh :)
pape pn. doakan yg terbaek punye utk tahun 2010 ni oke.

ok tamat,

AZiM :)

2 comments:

Minn said...

Haihhh , sumpah doe . Akan rindu korang gakk . Esok kita jumpa eaa :)

azim said...

muahxx.
ily minn