Tuesday, January 26, 2010

nothing much :(

KiTa geLaK kEjAp
nothing. ahahh :)
pagi ni Pn Anita menjalankan gerila rampasan soalan bocor kertas sejarah.
hebad :)

hari ni moody arr doe, ape hal ntah. hmm. sumpah! before exam sejarah td pagi we all cite sal iluminiti yg ade kaitan gan AJL 24 baru2 ni, peluasan minda. hahaha. sungguh bersemangat utk menceritakan ttg satu kuasa senyap yang akan menakluk bumi. lupakan sebentar!!




mufliss.seriously serious! dalam tabung ade rm10 shj. uhh, ekonomi jatuh dgn teruk skali. duhh =.=" ..ingt nk pow eiz satu ratus ringgit malaysia, memandangkan beliau telah bergaji+bonus harini. huhu. ape kan daya. x dapek la gamaknya, walaupun blom mintak ag! sah2 x dpt doe. dia ajak aku kuar sabtu ni, dh la aku gah sengkek gila babai ni. yuran skolah lom bayar ag, yuran tusyen mlm kang baru bayar. tu pn aku yg korek tabung. huhuhu. *ohh maaf story ni x memerlukan pengutuk ataupun tukang simpati. mcm2 nk kene bayar skang ni, duit fotostet rm3.60. test pad exam rm2.00. duit kelas rm10.00. duit tusyen every month rm100. Scholarship? ntah bila nk dpt tahh. :( cepat la abis skola, dh x tahan nk bayar mcm2 time skolah gini. at least pas exam leh keje part time carik fulus sket, pastu kalo ade rezeki nak sambung study blek kalo duit dah betol2 cukup..! sumpah kene struggle betol2 time blaja. harap ape yg aku cakap ni bukan propa. mmg kadang2 tu kata2 aku ni propa je, cakap lebih, tp x buad pn! hmmm ;( skang ni pn gah fikir mcm ne nk cukup kn duit nk bayar yuran skola. fyi yuran skolah aku yg bayar sendiri, bkn guna duit parents aku dh! dorg keje pn ala kadar je, cukup2 makan.. mcm last year, mmg aku bayar sendiri yuran uh! sampai ada tunggakkan rm30. tp alhamdulillah aku dapat bayar duit tu at Cik Shahirah.

yelah, bapak aku bknnya keje hebad2 pn. bknnye pensyarah mcm bapak korang sume en? bkn doktor pn, bkn pengetua kelas muzik pn. janji ape yg dia keje tu HALAL.. x bagi anak bini makan duit haram..!! Keje tgh malam balik tghhari. dunia dia dah terbalik, semata2 nk bagi we all makan je. *air mata . Hari tu pn dia dah rungsing sbb aku ade colour blind (CB) sampai gagal teori exam. Yea, im hiding this thing from u all, aku dah amik exam tu. Sorry Zaid, if kau rasa lama sgt nk tggu aku amik exam tu. Ko gerak je la dulu. i serve my rite alone. Sorry gak at Aming gan Fahmei sbb Azim ckp at u all yg Azim x amik exam teori tu! :(


pasni aku harap, aku x nyusahkan korang lagi! utk Maim Ajmain, every month kau blanja aku topup uh. aku harap ko halalkn lah! thx beb. :( nnt kalo aku dh mampu, aku blanja kau pulak, itupn kalau mampu arr. hmmm.


last but not least. Aku nk mintak maaf kt korang smua! dari hujung ke hujung. Aku admit, mmg byk susahkan korang smua. Afiq, thx coz bg aku minum air kau tiap2 hari. Ana, thx gak sbb kau kadang2 blanja aku time stayback at skola. Firdaus, thx sbb kau blanja aku tiket wayang kelmarin. thx kat kaurang smue. SALAM.

p/s: aku tulis sume2 ni, bkn nk menagih simpati. ape yg aku tulis ni aku x kan pernah cerita secara lisan kat korg.. dan korang pn slama kenal aku, aku x penah cerita benda2 mcm ni kn..

2 comments:

JayteaAbdul said...

oh my DIOR, dun wish to tingglkan zaman sek.. as me, i miss giler my school time tho.. who said if xsek x byk spend?? makin besar, makin byk you have to draw taw.. btw, im proud of u coz u blajar atas duit sndri.. :]

as me, till now in uni.. still depends on me parents... haiya~ useless kn?

azim said...

hahah.
no lah,
if u loaded, why not mak pak u yg tanggong u kn? :)