Sunday, September 15, 2013

Event Final Year Project: Vintage Village '13

Almost 3-4 bulan aku busy dengan proposal untuk Final Year Project aku, Alhamdulillah diluluskan walaupun ada beberapa masalah. Syukur dapat selesaikan dengan bijaksana. And the best damn thing, event FYP aku just around the corner, which is hari Rabu ni 18th Septembr 2013. Insya-Allah semoga dipermudahkan segalanya urusan. 

Aku kena handle bahagian Media & Publicity, plus aku Head Of Division, so rasa sakit otak sikit nak handle hahaha. Alhamdulillah semua kerja dah diselesaikan sebaik mungkin. Silap-silap kecil tu biasalah kan. Semua poster, banner, bunting, kad jemputan dan banyak lagi semuanya dah siap.

Tengahari tadi pun aku pergi Bukit Bintang jap untuk selesaikan baju event, alhamdulillah settle pasal baju. Esok dah boleh collect. Aahhhh happy sikit sebab event Rabu ni. 

So semua dijemput hadir ke event kietorang pada hari Rabu ni di KPTM KL (Kolej-Poly Tech MARA KL). Kalau naik LRT boleh turun kat Stesyen Pandan Jaya. 



2 comments: