Thursday, June 18, 2009

Rambut Baru

Yeah, selepas kene sound gn Incik Chee,
aku gigih nk g salon potong rambut,
rambut skang ni hasil Zaid larh,
dia kata
"ko potong blakang, tepi, atas sikit, then depan biar panjang"

ouh hasilnya sgt membaggakan, hehehe
tengs Aid,

**********

Bosan gak arini cz ckg x ramai dtg,
dpt paper Bio gan Bm,

Time Bm mmg hebat ckg 2, hahaha
Gah bincang2, leh lak buat lawak en,

dia kata ade student buat jawapan
* Sehelai Kapak, haha Motif?
Konfem fail bm makhluk tuh doe,
aku gelak sakan, mcm kene rasokan ablasa!

Before that ade pameran kerjaya at tepi dewan,
agak best la, cz leh cuci mata, lalala.
aku gan suraya g booth Unitar,[kolej at jln Ampang,area KLCC (x ingat kolej pe)], SEGi Kolej, KLiUC.. aku survey cos Multimedia,Graphic Design,Fashion Design,MassCom, minat aku la tu kn?

heh, balek td ade latihan nasyid, sgt penat doe,
tp sgt best cz dpt kacau Farhana dgn Wawa, ;PP

No comments: