Saturday, June 20, 2009

Smalam Pnye story!

Ermm, yeay smalam ag saiko siket lah en,
Paling bes subject BAHASA MELAYU! yeay. ;p

erm smalam bwk aku bwk hp g skola,
ade la sket gambar, hehe.

Time Bm ade presentation KOMSAS, Lee Yau yg present,
so kteorg tgk je and take note sket,
so agak seronok ble dgr dia berkata2,
haha, agak memerli BAHASA la,


*pic ni snap dr bwh meja

pastu, tgk2 sume classmates tdo, haha
gile x de respon dr dorang.
Bed Time Story kata kami!
hahaha, cikgu pn agak sporting time itu


* maaf ckg, hehe.

semakin galak lak bdk2 ni tdo dlm kelas,
paling best mamat ni,
mmg salu tdo, hahaha.
dia la kot penyebar H1N1,
cz everytime mesti bersin.
haccoooommmmmmmm!!


** RECESS **

pas rehat aku dpt msg (by hand je. haha)
dri Apis, dia kata Madam EE nk jumpe aku & Miss Nazeema skali (OMG, name dia hampir gan aku! my gosh!!)
heheh, agak malas nk buat correction Biologi,
aku mintak izin kluar awal siket, lalalala.

Ouh no, angkat buku dr bilik guru,meja Puan Tan ke bilik BOSS
sangat penat, hampir basah di kangkang, heheh

yg tolong aku, Zaid, Afiq gan Firdaus,
ouh thx darl!!




No comments: