Saturday, June 6, 2009

sebermula kisah,, setalah lama x update..

(Aku x mau story pasal kes kecewa aku ek, kaurang dh tau kn? ;))

Cuti skola kali ni sgt bosan doe, hmm aku asek gan hp je la msg,lagu,gambar, gile baby bosannye,

tetiap hari on9 pn bosan gak, aku g kedai popular cari majalah INFINITI, MASTIKA , REMIX,, tp x jumpe2.
aku beli novel, hahaha, opsss aku x bace novel jiwang2 oke!!
aku bace novel seram2, misteri shaja!! Novel tuh tajok dia "KISAH VILLA CINTA" tajok dia cam jiwang tp agak misteri kesahnya!! x menyesal aku beli, mmg best sgt2, sampai bapak aku bising asek memerap gan novel 2 je, tp aku dh abes bace dh, heheh aku amik masa 2 stengah hari novel setebal 500++ m/s..;))

*bengang, kesah tergantung! but full of mystery

***********************


Erm, xtau ak nk update ape, haha
yg aku tau skang aku menanti Muizz pulang ke pangkuan ku, hahah, tpu je lawey, Muizz aku x sabar nk jumpe ko, ko bwk kurma x?

Nt aku hantar cab, jemput ko kt KLIA k, lalala, tp ko byr sendirik la,heheh.
Nt kite dating ea, aku bwk suraya skali, sepi gile aku,! hahaha

Btw, Syahmir gan Salman x ikot la plak, rindu kaurang gak wey,,

Jumpe kt KL ea Muizz

No comments: