Thursday, July 30, 2009

membitching weeks!

nape huh this week aku nk membitch org?
aku dh jahat tao x?
hua3 :(

"how could u be so heartless"
- Kris Allen.

oke lah, gni kesahnya.
mggu ni ak byk dgr story sial si
cat tuh.
apesal hah?
shes so annoying la uols.

1st, dia terhegeh2 dgn member ak nape?
dia nk ke kawan gan ko?
bkn nk kata besar lah,
kalo dh org x ske uh, jgn arr buat muke tade dignity.
paham?

2nd, ko ym with ma uncle,
nape nk story satu alam?
ko nk kasi tau org pn agak2 la kn?
dia nk ke kt ko?
ko cantek ke?
ntah kot ko lahar aku kt uncle aku,
sial babi gile.
piss off! grrrr.

3rd, do be so cheap la girl!
kenapa? ak dgr ko dh rampas tunang org?
jgn sial sgt wey,
ko sape? Diva ke? nk caras2 tunang org.
da ckup iman?

lastly, ak x kesah kalo ko nk membabi aku, ko sape?
aku sape? ko bawah aku atas!! bkn nk riak, tp fact ok!!

aku malas nk carut2 skang nih,
org kata ko da tade virgin! 2 aku x campor oke!
itu ko pnye life, life aku same bff/bf/gf/membe/family.

No comments: