Thursday, July 23, 2009

Senyum :)

ye senyum la dulu! belum nk melahar ni !! :)

1) "pagi yg gelap, kini sudah terang"
2) "pagi itu, indah seperti biasa"
song by: HUJAN

hahaha, baru intro tuh,
erm lets gone darl!
kite same2 melahar hari Khamis|23JULY2009|dataran sekolah
mengapa begitu? hmm bdk form 4 je tau!!

seperti biasa, org mcm aku nih,
kalo x bawak hp mmg x sah kn?
so buat bodo je la, cz ak pelajar cemerlang dlm bab2 hide barang! haha

erm pg tersebut Miss Chan announce yg sume student form 4 kene stayback cuz Mr Chew nak meet we all!

huh, lain x bukan. kalo spot check!
sumpah this tym besar2 an pnye spotcheck!

haha, masa loudspeaker 2 announce, ak teros prepare awl2 utk hide barang haram aku nih. antaranya: highlighter, liquid papper, hp sony ericsson, usb qifah, pendrive kingston 2GB

hmm rahsia nye? perlu ke uols tau ek?
nnt boco lah rahsia, so nnt uols tiru cara ak!
and uols tell same itu Mr Chew.Mr Chee,Pn Tan,Pn Chin, Pn Anita,

btw, ade yg dh tau. hahaha biarlah rahsia.
yg bole jd hint, hadiah PSV pg td selamatkan aku !!
hmmm ak bergegas utk selamatkan harta sepencarian aku ni,
berjaya akhirnya, nobody noes! tp ade certain member yg tau gak, hampeh gile~!

hmm spot check take tym sampai 2 masa english aku! sial sgt!
spotcheck sampai dlm2 lubang "kencing" la dorang tuh! sgt biadab! kaurang miskin!

hmm kaurang amik bende2 bodo, keychain bodoh2 kaurang rampas, highlighter yg x de tulis dlm buku peraturan kaurang amik, hp yg bkn milik kaurang, kau rampas! ape lg yg kaurang amik?

sikat rambot? hahaha. mmg bodoh gile la tu kn? motif? ko x cantek ko pnye pasal la, yg nk amik sikat org 2 pehal kn? keychain kt pencil box tuh ade nilai sentimental oke!! bkn nye meletop pn skola kalo letak keychain tuh! skola mmg tamak duit! nk duit.duit.duit!! lepas rampas then jual at koperasi!

mmg kene sumpah la korg td! sgt benci ko lah pengawas! yg bestnya, ckg jumpe KALA JENGKING, mmg tujuan mcm nk membunoh je tuh. bole lak kn terjmpe dlm beg! hmm, x kesah lah, janji aku selamat!

yg bodohnya, dh tau ade spotcheck, pegi simpan handphone dlm beg 2 kenapa bangang! mcm pengawas 2 x check lak dlm beg korang. letak arr kt puki ke ape ke kn.. huhuhu

hmm dh2 ak naek benci cite sal spotcheck. calm down suraya, keychain tuh aku tau nilainya!! :0 chill beb!!

***************

location: 4science3
time: biologi

aku sgt moody dlm kelas ni!
mengapa?
kerana si dia,

hmm nk mention ker? xperlu kot.
nnt ade lak yg ngadu, korng bkn leh caye sgt kn?
penipu besar doe. :p

hmm note bio have been done.
so x de prob lg dh gan si dia.

ak senyap tanpa bicara, huh!!
ini seru aku, aku lahar dia.
padan muka.
tego aku lg kn!

ko ngaja bio aku x tau lah ikhlas ke x.
skip sana sini.
pk aku ni dh pandai sgt la kn?

bio fail jugak!! hmm

yg aku nk darhnya,
si faralyiana gan fariha dtg kelas nk pas gamba at aku,
yg si pompuan 2 tgk apehal kn?
pastu kata aku cacat!
dia 2 perfect dh ke?

kang gugur baru tau, mulut siol sgt!
hmm ak tau ape yg aku kata nih mmg derhaka babi sgt!
tp ape nk buat en?

sudah la, aku malas nk + dose!
pkir la sendirik!!

p/s: moody x abes lg!!

No comments: