Sunday, July 26, 2009

:) vs :(

smalam aku penat gile vavi! huh
sampai berat aku turun

2KG

, cbe bayangkn lah!
mmg penat mcm sial!

pagi itu indah seperti biasa, hmm
pukul 9:30 pg aku gerak g skola Darn,
itu pn secara kebetulan je nk g sana.
(bialah jd rahsia sbb ape jd kebetulan hahaha.)

mmg syiok lah en kt skola itew,
ermm sume ditanggung sepenuhnya oleh Rasydan!!
thx beb, rumah hantu terpanjang itu sgt menarik,
hantu di kipas, so scared! hhahah, tp ak x takot pn la, cuz sume 2 mmbe ko gak en.
siap main gelak2 ag, 2nd, kota sesat juga sgt menarek tao.
hantu suke meraba !! geletek aku,pegang aku, sentoh gigi aku!
hahaha. geli bodo.

pas sejam ak kt skola Darn,
aku naek tren g BukitBintang.
hmm mencarik mak ayam aku si Eiz!
sgt pening, BB tuh besa la kot,
saloon tersebut ntah kemana,
nk tggu ko buat rambot kn,
aku leh marstubate kejap ko tau.
hahah


janji rambot ko lawa beb!!

pas merendek kt bb dri kol 12 lebih sampai kol 3:55 ptg,
aku terpaksa gerak g umah Najwa.
b4 that ak lepak umah zaid.
masa smapai kt umah zaid,
sliper kesygn ak putos.
babi gile

sliper sblum 10 minit kene buang kt tepi padang Tmn Bkt Angsana

hmm ni time aku nk caot byk2 ni,
haha. jgn marah ey kalian sume.
aku arrive dr time square pkul 4.
janji gan najwa kt umah dia kol 4 lah,
aku rasa mcm lambat je bas ni gerak.
tp bialah kn,
jnji dpt jumpe Aqiff,
besday boy,
hahah

then smpai umah zaid kol 4 lbh kot,
aku stay jap,
pkul 5.30 ak gerak gan dia,
hmm penat gile mencari rumah najwa!

**skip story**

2 jam. paham x? 2 jam aku berjalan kaki sampai melecet2 kaki aku!
at last ak call mak dia,
and she fetch us!
huh
mcm gile penantnya.

*end.

p/s: x mampu nk story ag doe, nnt kite story ag! dadadaaa

1 comment:

Shukri Sahut said...

citer macam adik2 sgt...

sentap sume mak ayam...

hahahah...