Wednesday, August 26, 2009

25th august 2009

i'ma late today.
idios, sape masak lambat?
sape lambat hantar barang?
aku ngah mengulor kt bilik,
hahahha. org laen yg buat keje.
aku landing, penat siot.
bulan Ramadhan ni meniaga at Masjid India.

on that time,
ade org nk jmpe aku,
janji kt Mid Valley,
tp at last x jd,
jmpe kt Masjid Jame' saje.


then Eiz Haranton memekak,
nk jmpe. nk jmpe. nk jmpe.
hahhaha. tpu punye tpu,
last2 kantoi, haha. padan muke aku.
aku kata kt dpn pintu Masjid India,
sat g dia kt depan butik sape tah, menghadap masjid,
so x leh wat pe lah,
rambot dia da itam, kui3.
menyucikan diri :)
muke dia cm cibai,
bengang saje coz aku lmbat smpai,
x cukup pn seminit jmpe dia,
dia da nk blah,
mmg aku feel guilty la,
aku text mintak maaf,
then dia kata dia x bengang pn,
pukinak betol, rupenya dia yg lambat!!

hmm, so aku biar kn saje si
Pelakon Wanita Terbaik tu,
hahahha.

aku membusykan diri gan meniaga at situ,
Nasi Tomato nan Air saje. huhuhu.
pastu keje punye keje punye keje.
aku ternampak sesuatu yg aku penah nmpak dalam Myspace.
aku nampak Ijam gan sorg girl nih gah round bazaar!
aku x tego pn ag,
aku sms dia saje, takot salah org.

sms


"ijam pakai baju kotak2 and jln gan gurl en?"

"huh! sape ni?"

"azim, myspace. gah meniaga at cnie"

"mane azim? gerai ape?"

"gerai at yg ijam masuk td gan akak 2."

** ijam call

[at last aku nmpak dia 2nd time,
aku tego dia! hahaha]


then dia ajak bebuka skali kt butik Deen Wahab,
so xkn nk menolak kn?
hmm before that aku lepak gan dia at tangga kedai sebelum berbuka,
ade abg 2 tnya, "sape 2 ijam?" "adk sedara" "azim-hatiku mcm tgh gelak saje".

hmm then masok dlm butik uh,
dok bersila, mcm makan at kg saje,
tp best. share ayam gan ijam.
then ade sorg mamat ni teriak

"org baru sila baca doa mkn" "err, sy ke?" " -dia angguk"
pas bace doa then mkn dgn tertib. kui3.

pastu lepak at luar smpai kol 8,
sembang2, tnye2, mkn2, minom2,
then aku terpaksa pegi dri situ,
itu minom, coz aku bawak sikit je air td.huhuhu.

aku bungkus 1 nasi,
ingat nk bagi at Ijam,
tgk2 dia gan akak 2 sergah aku, hahah.
aku bg 2 bungkus saje. :)

then dorg pn pergi meninggalkan aku yg dok sebok tuh..

******************************





tgh dok berkemas2, nk balek umah. penat gila's


Daddy angkat bg surat cinta! padan muke! hahah. RM 100

-tamat-

No comments: