Friday, August 21, 2009

Ramadhan Al-Mubarak :)





ramadhan datang lagi,
saya berdebar-debar sangat.
saya harap dapat berpuasa dengan jayanya :)

saya harap juga dapat membuat anjakan paradigma,
dimana saya akan solat 5 waktu selalu, tarawikh selalu, hormati ibu bapa selalu :)
semoga Allah memberkati saya .

bulan ramadhan untuk saya menyucikan dosa-dosa silam/lampau. huhuhu.
semoga dosa saya terampun.

dengan ini,
saya Muhammad Nazim bin Nasri,
ingin memohon seribu kemaafan kepada kalian semua,
mungkin ada salah dan silap saya ketika dahulu kala.
harap kalian memaafkan saya.

kepada rakan-rakan seperjuangan,
andai mahu ke surga cinta,
pastikan puasa anda dipenuhkan,
moga diberkati Allah tuk selamanya ;)

last but not least (tib tib bahasa inggeris kn? haha).
Selamat Berpuasa :)

No comments: