Friday, August 21, 2009

tembakan berbalas che izwan xD

aku nk balas statement mak ayam aku si
Che Izwanuddin Che Idris :).

lan-hau je kn kata aku geget jari nk tgk baju raya kaw Eiz Haranton: The Red Saree. padan ngan kaw yer. kui3.

tahon ni aku mengerlip gan Kebaya Ungu. hahaha.
jait sendirik tau? kaw? tempah sari kat mana beb? Den Wahab yea?.
oke, sape yg kene geget jari beb? lalalal xD

yg penting, duet raya aku nk rm10+ oke??
ko en madu aku, so kene la bg nafkah zahir! haha

ferero reser (ape lan-hau tah coklet tuh), sedap siot.
kalo ko x makan, rugi.
nt semot makan. x ke terkesima ko tgk mereka jamah.
hahaha.

konon si Sani bg kaw kotak love2 bagai Ramlah Ram- kau kunci cintakku ade yg jeles la kn?
hahaha. rup rup ade jugek! kui2..
pastuh si POOH bagaikn si Agustus. oppsss!!
haha. konon POOH tuh bermaksud: TAHNIAH!! ANDA BERJAYA MENGAHURUNGI LIKU-LIKU KEHIDUPAN.

hahah. beb. aku xdapat la nk buang kn sifat carutan aku terhadap kau.
ikhlas lg bermakna aww ;))
jgn kaw mlm2 aku call : Oke, Majalah Remix Bile Nk Siap? Majalah Playboy bile date line. Mak Ayam blanja spegeti kukus jap lg, kau nk join! (sanbil dgr pintu bilik bunyi mcm misteri nusantara).

sudah la beb, dh senja.
mahu ke kamar mandi!
fyi: aku x mastrubate la ngek!

No comments: