Tuesday, September 1, 2009

1 sept 2009

hari ni balek kol 12.30pm,
wahh best sgt doe, hehe
ujan lak 2, but im fasting oke :)

aku terlepas ckp kt Mien gan Ana
yg aku g casting asrini. huhuhu.
terpaksa jujur gan dorg hmm and dey all believe yg aku nk pindah skola,
hahaha :0 sorry beb, kite gurau2 saje, aku syg uols sume, x mungkin aku tuka skola :)

then before recess, aku jmpe Pn Yean, mak tiri uols tu,
aku tnya, perlu ke mak aku dtg skola utk amaran 1 tu,
she said x payah if ur mum busy, so aku selamat disitu :) wee~ (kaki bodek).

balek skola aku teros mandi,
gigih sgt nk g Jalan TAR tolong Uncle Badang (choii uols, aku bkn g jmpe jantan oke, sepak kang).
ko ingat aku ni sape? si *** ke? gigih kemari jmpe org laen :P . dh stop!!

aku g casting kt Wisma Abbas,
akak 2 soh aku isi form,
pastu ade akak ni soh masok kamar auditions, (panas gile bilik 2).
then dia explain procedure bagai,
dia soh aku catwalk,
hahah. dia record,
then she said, ade org aku nilai aku,
so aku kata oke je, aku terkedu bile dia kata port folio RM220.
mak aii, mane nk cari duit en,
so aku bia kn je, kalo dpt pn, tolak mentah2.

then aku g jln2 jap at sentol,
pastu aku dpt call dri akak 2,
dia ckp ade offer belakon dokumentasi,
ape yah title dia.
so balek ni nk g tnya bapak aku,
harap dia bg. huhuhu

kawan, doakan aku k.
:))

No comments: