Saturday, September 12, 2009

KLCC [12 sept 2009]


pagi hari ini aku bangun awal,
pkul 7 lebey kot rasenya. nk menanti pkul 11 lebih 2 menyeksakan,lambat sgt.
aku nk sms Firdaus konfem dia bgun tido ag, then trpaksa gak lah sms.
aku tnye dia bole x kuar arini, then Ibu dia reply, she said Firdaus tgh tido lg, dan yg pasti mak dia hantar beliau ke Bandar Tasik Selatan. :) dan aku mengamanahkan diri utk jga bdk kecik ni. haha

aku siap2 pkul 11 lebih, Mai dh sampai BTS dlu,
biarkan dia tggu, si Afiq lak dh sampai KLCC.
hmm then aku merempatkan diri ke BTS.

aku mai gan firdaus gerak skali dlm train menuju Masjid Jame' .
*skip story, malas aku nk details2

sampai sana, tros jmpe sugar daddy aku si Afiq ni,
hahah . aku ingt mat bangla mana td pakai baju itam,
then dgn harapan tujuan serta destinasi, kami mengubah impian menjadi realiti :)).
pegi taman KLCC, mcm mat bangla dan mat indun serta minat nepal, megambil gambar di taman duniawi.
hahaha. tujuan we all sume ni utk join SONY NATURE: LIVING WITH NATURE.
berbekalkan sony ericcson K810i 3.2mp . DSLR SONY . SLR SONY . LUMIX 6.0mp.
hasilnya di sony erricson lebih baik, iaitu kepunyaan AZIM . hahaha. walaupun 3.2mp shj!!

kemudiannya, menapak ke Bukit Bintang.
hehe. padan gan kaurang. aku gagah jep doe. jln sikte penat lah, haus lah, lapar la. stress aku!!
at last sampai kt BB plaza, aku shopping sepam baju. :)
baju raya la kot, kotak2 saje . baru sehelai.
pastu pulang ke rumah, Mai naik bas.
aku naik Firdaus :)

p/s:gap 1 hour, prepairing utk pegi skola. sampai umah pkul 4.30 siap pkul 4.50. g skola pkul 5.00
to be continue..



His using SONY ERICSSON K810i sahaja. 3.2mp.
ini hasilnya :)








No comments: