Wednesday, April 10, 2013

Kita lawan! Tak cukup duit, kau cakap! - Ziana Zain



Dalam banyak-banyak berita hiburan sekarang ni. Cerita pasal Mohd protege kepada Ziana Zain lagi menarik perhatian aku nak follow. Walaupun sebenarnya aku suka cerita Nabila Huda bercinta dengan Nas-T. Dalam kes ni Zatul dakwa dirinya telah dirogol Mohd.

Dalam masa terdekat ni, Mohd tengah kumpul bukti dan akan failkan saman terhadap Zatul. Dan pihak Polis ada cakap yang Mohd mungkin akan ada peluang menang dalam kes ni. Kalau nak tahu, Zatul ni adalah protege kepada Ogy Ahmad Daud. Yang pasti dia tak femes, so tak siapa kenal. haha

Sebelum ni aku pernah dengar kat TV, Mohd cakap "Kalau mak saya masih hidup, rasanya dia akan meninggal serta merta sebab serangan jantung bila dengar cerita ni". Kesiankan bila kena aniaya.

"Kak Gee (panggilan Ziana Zain) ada telefon saya. Dua jam kami berbual di talian. Kak Gee kata, "Mat aku kenal kau Mat. Tiga bulan aku jaga kau, aku tahu lurus kau macam mana. Industri ni ada yang menjatuhkan kita, ada yang menaikkan. Aku dah cakap, kalau berkawan tu kena lah hati-hati. Kita lawan! Tak cukup duit, kau cakap" -Mohd

P/s: Suruh Zatul buat check up dengan doctor, koyak ke tidekkk..

1 comment:

nurdani said...

wah ..berat ni sebab melibatkan kes rogol. apa2 pun, yang benar tetap benar. tengok je nanti apa keputusannya