Wednesday, April 3, 2013

selamat hari jadi untuk diri sendiri


dahhhhhhhh besaarrrrrr aaannnnakkkkk abahhhhhh.. tiber.
yeay. dah masuk umur 20 tahun. alhamdulillah masih diberi peluang untuk teruskan hidup.
kalau aku cakap besday aku 1 April, mesti ramai x percaya kan? hmm april fool acik dia. hewhew

Yes. Aku lahir pada 1 April 1993 kat Hospital Universiti Malaya. Sekarang dah umur 20 tahun. Macam baru semalam masuk sekolah rendah. lol

So masa malam besday 1 April haritu, kawan-kawan telah menyepraiskan aku ramai2 kat Taman Tasik Perdana. Dekat dengan Tugu Negara tu. Tahun lepas kena kunyit dengan tepung kat parking Istana Budaya. Tahun ni?? Korazonnnn.. SARDIN dengan SABUN BASUH BAJU. suka sangat!


 baju semua memang barai habis lah bau dia.. patutlah aku tengok budak-budak ni semua pakai baju lusuh. selalu melawa je. lepastu siap sediakan bag baju aku dalam kereta. memang well plan lah. tahniah -.-"



Lepastu apa lagi. Balik lah dengan busuk-busuk baju tu. Memang geram gila kot sebab seluar yang aku pakai tu nak pergi kolej esonya. Tapi dah kena lumur sardin. adoi -.-

Siangnya pulak, ada kelas pukul 12t/h. Time tu dah la banyak gila kerja nak buat, dengan brochure tak print lagi. Macam-macam hal lah. Bila kelas dismiss, terus siapkan kerja dalam laptop. Dok la hurung laptop tu kulu kilir. 

Lepastu si badul ni boleh pulak ajak pergi Komasa, nak beli barang, siap paksa2.. Aku pun dengan badulnya pergi lah ikut dia. 

"Nazim, i nak beli rocki ni je. Nak bagi you"
"Bongok, aku tak tahu kenapa boleh ikut kau g sini"

Bila sampai je depan kelas, pintu kunci. Main-main la konon dengan aku. Aku tak expect apa-apa pun. Sebab assignment aku lagi penting kot. haha. Then bila bukak je pintu. 
Taraaaaaaaaaaaaaa



Ahhh malunya. 1st time kena celebrate macam ni.. Dah besar pun still dapat kek. Padahal memang nak kek. Especially cupcakes. haha. Terima kasih kawan kawan kelas yang comel-comel. Kek tu sedap gila. Sebab chocolate :D

Yeahhhh. Ada lagiiii.. Petangnya pulak lepas habis kelas Law. Terus lepak Old Town kat 1Shamelin nak dinner. Sumpah semua kawan-kawan aku drama queen. Aku boleh percaya semua lakonan dorang. Grr..
Yang dua orang tu konon pergi tandas, so biarlah. Yang sorang lagi kata mak marah sebab tak topap, aku pun percaya. So tinggal aku sorang kat table sambil makan. 

Rupanyaaaaaaaaaaaaaaa...... Ada lagi kek. Badul betul! 
Alhamdulillah i have a blast that day. hehe. Thank you friends.



Syukur alhamdulillah. Masih ada yang sayang gittewww.
Tapi tak lengkap la entry kalau tak bagi tahu ni. hehehe. Aku awal bulan 2 dah dapat hadiah daripada orang tersayang. Gituu. Sebulan lebih aku peram hadiah tu. Sampailah tepat jam 12mlm 1 April, aku expose hadiah berharga tu. heheheh. Nak tahu apa? jeng jeng jeng.







Selamat Ulangtahun ke-18 Dato' Siti Nurhaliza dalam bidang seni =)

3 comments:

✿INA AINAA✿ said...

seronoknyaaaaaaaa sambut birthday... wahhhh.. happy birthday ye.. May Allah bless u... =D

Aliff Haikal said...

Arghhhhhhhhh tak sangka To' Ti wish beshday diaa! ^,^

Nazim Nasri said...

Thank you ainaa :D