Monday, July 7, 2008

HARI KEUSAHAWANAN

muffin neyh mak alfee yg buat..sedap?? ntah la
Roti John neyh aku,taqi gan fiq yg buat..Hebat x ktorg??

x mahal pn aku juwal.. yg biasa RM3 yg special RM4..heheheh
muffin 2 minit 2bijik RM3 <= x sedap.! huhu

*******************

Aku gan Pn Zaliha karaoke lagu Dua Insan..Ramai gler usha aku gan dye nyanyi..hahaha
siap amik gambar ag..warhh!! hehehe

1 hari 2 aku lepak gan amir..bosan ar,coz x bnyk gerai yg gempaq..! Masa dh nk abes program, Angelina Jolie nyanyi lagu CT NURHALIZA..! dedicate utk FIQ la konon..Nyanyi sekerat lagu sora TORA dh kuar 2 kali..bpk malu siot org gelak...hahahaha

Booth 3C yg x besh..abes duet aku RM2..game yg tah pape dorang buat..better EXXON MOBIL dr dorang pnyer..Keje bodo kt 3C yg ialah game amik guli dlm air gne chopstick..bangang ark, ingat fear sgt ker??

lg 1 booth syirik..hehehe
jgn marah yer SUE..
ader ker patut cri duit syiling dlm ais sambil ttp mata..pastu dlm black box tah pape dorang letak dlm 2...hahahaa

1 comment:

Anonymous said...

x per ar..1 time lorh..aku tak tahan suare cm ko....

malu2 aku pown perasaaan aku kat fiq 2 skit pown tarak!!!!

pikir kawan jer auw..