Monday, August 26, 2013

Jangan Kacau Orang Tidur

Aku sebenarnya dah lama nk update pasal ni. Tapi bukan pasal Emma Maembong, tapi pasal "Jangan Kacau", especially time tidur. Oh aku memang pantang kalau orang kacau aku tidur. Boleh bawak bergaduh kot. Seriously serious.

Aku paling tak suka kalau orang kacau tidur. Selalunya yang kena kacau time tidur ni waktu siang lah. Kalau malam tu tak heran sangat, sebab waktu tidur kan. Well korang pun tahu kenapa orang tu tidur. Obviously sebab letih. Kalau nampak orang tidur tu, tolong la hormat sikit.

Aku pernah menangis stress sebab tak dapat tidur. haha. Selalunya sebab kena kacau lah aku nak tidur. Time tu lah ada orang panggilm ajak bersembang, suruh tu suruh ni. Urghh. Tapi bila time tak tidur, sikit pun orang taknak kacau. Tak paham aku.

Tapi masa bulan 6 haritu aku demam teruk, 3 hari tak tidur. Kalau dapat tidur pun, 10 minit je sepanjang 3 hari tu. Seksa sangat, menangis-nangis gak lah sebab tak dapat tidur. Badan kejang gitu. Air mata lelaki priceless kot. hahahahaha. K!

So bila dah kena macam tu, barulah rasa macam sedar diri sikit betapa nikmatnya tidur yang aku kufurkan. Selalu tidur lewat, tapi tak buat apa-apa pun. Kan kufur namanya tu. Tapi skang masih tidur lewat. Aku tak tahulah kenapa terjal sangat aku ni.

Erm aku ni memang jenis takkan kacau orang tidur. Sebab aku tahu macam mana menyirapnya bila tidur kena kacau. haha. Lepastu aku kalau nampak kucing tidur pun aku tak kacau depa. Kalau nak naik tangga tu, aku slowkan tapak kaki aku supaya tak dengar foot step. wuuuuu.

Aku tiba-tiba macam nak update pasal ni sebab ter-tengok video Emma Maembong kena kacau time tidur dengan adik dia kot. Kesian sangat sampai nangis-nangis. Macam tu ler aku rasa.


P/s: Aku tak boleh tidur kalau lampu terpasang. Akan bertambah stress and sakit kepala. 

No comments: