Sunday, August 18, 2013

Tiga Ramadhan terakhir di Rumah Datuk Siti Nurhaliza

Sepanjang bulan Ramadhan lepas, menu utama aku masa sahur adalah McDonald's. HAHA. Seriously, setiap kali sahur mesti nak McD, sampai ada 1 hari tu lagi 2/3 minit nak azan subuh, aku still mengunyah burger sebab terlambat sahur.

Sampai lah 3 Ramadhan yang terakhir, aku still dok menyondol McD. Apa nak buat, dah feveret aku. Then sebelum nak balik kampung keesokannya. Aku rasa macam malas nak balik rumah awal-awal masa lepas sahur. So aku dengan si Naqib ni dok lah meronda KL subuh-subuh adam tu.

Tapi rasa macam dah bosan sebab asek KL je. So aku cadang nak naik Bukit Antarabangsa. So bila dah nak Bukit Antarabangsa ni, rumah yang aku nak sangat pergi adalah rumah Siti Nurhaliza. Mana taknya, rumah dia dah lah besar bagak. Dengat cerita harga RM7juta. Gilaaaaa tak nak pergi?! *menangis laju-laju*



So aku decide nak lalu depan rumah Siti. Saje lalu buat lepas rindu. haha. Psycho gila. Nasib baik ingat jalan. Sebab aku pernah lalu sebelum ni. Ermm aku dah macam histeria kejap dalam kereta sebab lalu depan rumah besar Siti. Mueheh. Lawa sangat. Gelap je time tu. Mungkin tak bangun sahur kot hahahaha.




Teringin nak bertandang rumah Siti. Sepatutnya awal tahun haritu dapat peluang datang rumah dia. Tapi time tu ada kelas :(

Kbailah.

7 comments:

penaberkala said...

ingat dah berbuka puasa rumah datuk siti dah tadi
die hard fan la katakan....

amirnawawi said...

Peminat tegar siti nih.. Siap gi tgk umah lagi..

budakbandunglaici said...

knp tak pergi bersahur kat umah siti je..


My recent post : Coolkan Blog Dengan CoolBlog

Nazim Nasri said...

belum sampai rezeki lagi hehehehehe

Unknown said...

TAbik la.. Memang sangat die hard fan la kamu ni.

Sunshine Kelly said...

wah besar nya banglo datuk siti

Nazim Nasri said...

apple: ia tak jemput :(

amir: takde la tegar mana hehehehe

makbed: hehehehehe

kelly: besar sangat