Friday, February 5, 2010

Dato' Seri :)


Kepada: Dato' Seri Fahmi bin. Jasni
Jutaan terima kasih diucapkan kepada Dato' Seri kerana telah menyiapkan tugasan yg complicated ni utk saya :)
Membuatkan bibir ni agak sukar untuk tersenyum bangga. haha.
Anda berhempas pulas menolong saya memberi idea utk menghadapi peperiksaan Pendidikan Seni Visul yg menjadi subjek ke-10 saya utk SPM nnti.
Walaupun anda jauh diseberang lautan sana. Tegar anda ber-MMS saya dimalam hari sewaktu saya lena diulit mimpi. Ampun maaf dipinta mensuci hening dosa.. yg terhaus di aidilfitri. hahaa.
Anyway thx Dato' Seri

1 comment:

Afzainizam said...

salam dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com
Saya turut pening memikirkan masalah harga minyak yang cukup tinggi…tau tau sajalah jika harga minyak naik akan ada barang-barang keperluan lain yang akan turut “meletup”. Berapa pula harga roti canai dan teh tarik selepas ini? Kadang-kadang saya terfikir ada “minyak” ke dalam roti canai tu. Tak pa jangan risau kerna , kerajaan kita ni berhemah sentiasa memikirkan nasib rakyat dan segala beban kerajaan ini cukup bijak “berkongsi” beban ini dengan rakyat.

hah itu yang dikatakan Dato Sri..... tapi bila lah nak turun ni ye