Monday, February 1, 2010

miss u too beb :)


b.a.t.i.k


Noor Fatin Amirah Amirah bt. Abdul Rahman.

Aku dah tgk page ituu. thx beb. sangat rindu kaww lah. aku ingat sume2 ape yg kaw tulis tu. hehehe. FYI aku x sombong oke, aku ingat smue org. Quite busy je lah skang. After SPM kite reunion la oke. Dun wery, aku x lupe kaw la. sentiasa ingat. Nk tau sbb ape aku ingat kau? Masa darjah 5 kaw ingat x yg kaw nk bagi aku hadih serba oren, at last abg kau yg guna hadiah2 aku tu. mengidam gila bhai aku. hahaha. tp xde la sampai aku nk tuntut smua tu. kalo ko nk bg gak, aku terima je. hahaha. dah 5 tahun akux dpt hadiah dari kaw ni. :P kiddin saje la beb.. oke? anyway gud luck spm nnt. imym :)

2 comments:

Afzainizam said...

Salam dari kami http:// firestartingautomobil.blogspot.com

Salam ziarah salam kunjungan pada kamu…. Salam dari kejauhan

Terima kasih
Kerana kembara ziarah maya
Membuka ruang, menyingkap dalam
Hingga tersentuh nurani, tercuit imaginasi
Tiada bandingan

mewarnakan hari-hariku
Mewajarkan masa berlalu
Kau tak henti mencetus keinginan
Merangsang pengembaraan
Kau meruntun, menyayat
Memukau
Dan mengasyikkan

Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara
Sebuah persahabatan....

salam perkenalan dari blog kami
thanks visit my blog... ape pun kami sedang menelity older post entry kamu tu....

thanks verry much

azim said...

anda bermadah :)
heheh