Sunday, February 14, 2010

pemilik tarikh lahir 10 april

-klik pada gambar untuk kualiti yg lebih memuaskan-



aku rasa mmg kene maki la jap lagi, sbb aku post entry ni! hahaha. seb baik x nampak muka. semasa entry ini ditulis, aku masih x tdo lagi sejak malam td! ku tahan mata ini. huhhh.

oke, beralih kepada topic asal. Nama sebenar dia? Erm, Maimunah Ajmainiah. Anda percaya? Bagus. Satu tepukan gemuruh. hahaha.


Apabila saya menyebut perkataan ANUGERAH JUARA LAGU KE-24, dia menjadi tidak keruan. Mengapa begitu? hahaha. Aderleyhhh. Ohh untuk pengetahuan anda, gaji saya tiap2 bulan adalah rm10. selepas entry ini dikeluarkan, saya tidak fikirkan apakah yg akan berlaku seterusnya. haha. Harap2 tiada kemalangan jiwa berlaku.


Ohh, saya dgn rasa tidak malunya. Meminta hadiah hari jadi pada 01 april 2010 nnti. Justeru beliau katakan akan memberi gambar puting beliau? Adakah benar? hahaha. Dia kata if trial spm saya mendapat 5A, beliau akan memberi hadiah 5A dan Hadiah hari Jadi. makanya, ia menjadi dua hadiah! ohh. adakah benar? harap2 benar lah yerr. :)


sekian, saya nk tidur.Setelah diazan oleh pak cik saya di sebelah kanan telinga saya sebentar tadi..! Ohh, sebelum saya terlupa, jika anda pernah membaca mahupun membelek chat box saya, ade byk msg yg tidak bernama. Dan kebanyakkannya juga adalah carutan beliau terhadap saya! Dengan ini, saya menyatakan, msg2 tersebut adalah milik si dia :)

No comments: