Friday, February 26, 2010

salam maulidur rasul :)

Nabi s.a.w bersabda: 'Manusia yg paling baik disisiku pada hari kiamat adalah manusia yg paling banyak selawat kepada ku.' (Hr Tirmizi - Hasan) Salam Maulidur RasulNabi s.a.w bersabda: 'Manusia yg paling baik disisiku pada hari kiamat adalah manusia yg paling banyak selawat kepada ku.' (Hr Tirmizi - Hasan) Salam Maulidur Rasul


Ya Rasulullah by Dato Siti Nurhaliza :)

Selawat dan salam keatas junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W :) Beringatlah kita manusia akhir zaman ini supaya sentiasa mengingati Allah dan bersedia menghadapi sakaratull maut kiamat.

Sekarang ni aku byk senyap daripada berkata2. Sbb takut kata2 aku ada silapnya. Org x sayang aku. xpe. org x suke aku. xpe. Tapi aku takot kalo Allah yg x syg aku. Aku malu kalo aku mengaku syg nabi, tapi aku x buad sunah nabi. Nabi itu ma'sum. Sedangkan kita ni manusia yg byk melakukan dosa, x ingat utk bertaubat kpd Allah. Semoga Allah memberi hidayah :)

No comments: