Saturday, October 22, 2011

#OctTwtFest 2011

Print


Rasa macam dah terlambat nak update entry pasal #OctTwtFest tapi ada hati juga nak update kan. hew hew hew. Takpe janji berhapdet daripada tak ada. 

Harini 22 Oct 2011 bertempat di DiGi HQ Shah Alam satu event yang bakal memecah rekod dunia akan berlangsung. hew hew.. It is October Tweet Fest. Sounds awesome right? ;)

Antara 26 fakta yang aku baca kat blog Nisa Kay, aku tertarik dengan nombo 20. hahaha. Sebab aku pernah usulkan benda ni kat twitter.Yelah yallss. Aku skang dah reti pakai smartphone. hew hew :p




20- Smartphone battery drain? Don't worry, there will be charging area for you guys.



Babe. Siapa-siapa yang pergi tu marilah kita berjumpa-ria di sana ye. Boleh jumpa all the retis blog, retis twitter, retis fesbuk mahupun retis foursquare. #tetiba.

Nak jumpa saya? hihi. Tak tahu cemana nak jumpa? hihi. Follow tweethandle ini: @NazimNasri . Jangan lupa bawa pen dan kertas, kot-kot terasa cam nak minta tanda tangan ke kan? hew hew hew :p

P/S: EVEN PENGGUNA FACEBOOK PUN SUKA MAIN #hashtag, TAPI FACEBOOK TAK MAMPU NAK BUAT EVENT SEHEBAT TWITTER. KAU ADOO? :p

No comments: