Wednesday, October 26, 2011

What The Fun: #OctTwtFest

Semorang tahu sabtu lepas bertempat di Digi HQ Shah Alam rakyar twitterjaya berpesta selama 6 jam. Oh sangat ramai retis dan rakyat twitterjaya sehingga mencatat nama dalam Guinness World  Record kerana seramai lebih kurang 2K yang hadir pada hari tersebut :)

Clap clap to @karrotgold and @aidasue yang menjadi tulang belakang untuk festival tahun ni. Meh tengok gambar-gambar kat bawah ni, ahh sikit je gambar dengan peminat dan retis. jimat battery sbb nak tweet. lol. 


Oh yeah. Aku datang lambat on that day. Lebih kurang pukul 6 lebih baru sampai di Shah Alam sebab kak Hanim sesat jalan nak pergi rumah aku hehe. Thank Kak Hanim sebab ambil dan pulangkan saya dengan selamat :p



Soley soley hahah. Nama dia Saleh Sley. Kemain kauuu panggil aku retis kan haha. Eh kenapa muka aku cam Bruno Mars? hew hew hew Dia datang dengan Kobain. Kobain tu peminat tengar Beyonce sampai claim diri tu adik Beyonce. ekekekek ;))


Inilah Kak Hanim. hehehehe. Dia sangat baik. kengkawan. Dia Kak Hanim ni engineer tau. Hebak tak? Hebak tak? Masa raya kat rumah Koqin haritu kitaorang tak sempat nak bergambar, so bila dah berjumpa ni nak la bergambar kan? hehe. :p


Ini adalah timeline terbesar kat dinding. Aku tak tahu lah apa yang menarik sangat timeline ni sampau orang dok berkepok-kepok duduk depan dinding ni semata2 nak tengok tweet memasing appear kat wall  -..-
Eh ada nama aku dengan Kak Yani lah. Terus jadi batak duduk atas sofa tengok timeline juga.


Gigih beli. 1 badge ni harga dia RM7. Thanks Hakim Faridzul sebab belikan untuk aku. hewhew. Ini jelah cara nak me-marketkan diri sebab tak beli baju #OctTwtFest huhu


kak hanim dengan Kak Yani. Dedua ni boleh tahan gak mulut bising dorang haha :p


Awwyeahh. Eja Ehsan. Kawan myspace aku masa form 3. And yeah kami masih keep in touch. Kali pertama jumpa dia masa road tour AIM 18 kat Plaza Alam Sentral haritu. Ini kali kedua jumpa dia. Sangat best jumpa kawan yang dah lama kenal. Nak nak pula kenal masa aku masih sekolah lagi :D


Oh ini sangat best. Akhirnya dapat bertentang mata dan berjabat mesra dengan Datin Seri Aida Sue. Korang kenal tak Aida Sue ni? Dia lah founder hash tag #SayaGenerasi yang sampai jadi worldwide trending tu. PR dia sangat bagus. Aku ni jenis tak kenal sangat muka orang. So masa tengah lepak2 bawah dinding timeline tu, she came to me and kenal kan diri sebagai Aida Sue and she know me Nazim Nasri. Ahh bangga siaaa. :p


Oh. Ini kawan-kawan saya. Yang kiri sekali tu nama dia Saiful. Dia ni belajar kat Terengganu. Gigih tak dia datang KL? Yang tengah-tengah tu nama dia Aj. Study kat Shah Alam. Dekat je. Tapi tinggal kat Sarawak. pftttt~ Oh yang baju kuning gemuk tu sudah pasti Nazim Nasri. :p


Homaiii. Pitammm. Ini kali keberapa tah aku jumpa Pojaa.. Sangat seksi dia ni on that day. hew hew. Jumpa kat bilik karaoke dengan kak Effaloea Radzi and Iqram Dinzly. Kak Effa sangat sporting. :)


FAZURA. im speechless. seriously serious. Sangat happy sebab dapat jumpa dia. Last jumpa dia masa aku form 1. huhu. Malam tu aku tweet pic gambar ni and yeah keesokan harinya Fazura reply my tweet for the most 1st time. haha. Sebelum ni dia pernah reply comment aku kat FB. 

@missfazura


Faliq Fahmi. Hes singing Count On You by Bruno Mars and Selamat Malam by Faizal Tahir. kukukuku



P/s: Dapat juga tengok muka muka #retis in real life. Paling oshem dapat tengok Obefiend kena usung dengan tunang dia yang kecil molek. hew hew hew.

2 comments:

Blog Eazy Izzuddin said...

wah sudah update...
ku belum lagi update haha
xD

Sayidah Nafisah Ruslan said...

wah! meriahnya! :)