Tuesday, November 15, 2011

Bercuti di New Delhi.

Okay kau perasan je Nazim. Haha. Aku dok post gambar kat FB tadi, konon-konon bercuti kat New Delhi bagaiM sat lagi kawan aku dok kantoikan gambar tu, kata ada byk kereta Proton kat belakang hahaha..

Gambar ni aku ambill kat depan Istana Mahkamah Putrajaya je. Kelmarin aku pergi wedding kat area situ. Lepas tu tonton teater Juta-Juta..

So harini hari selasa. Esok hari rabu, hari terakhir aku berada di kolej untuk semester 1. Hehe sebenarnya esok last exam. Paper mass communication. Agak susah lah paper ni. Doakan yang terbaik lah ye.. Pastu terus cuti sem. Ahhh meriahuolls.. ;)

Wish me luck dood..

5 comments:

dyayusof said...

waa untung laa g new delhi ... :))

Hizami Li said...

haha. tak baik tipu. :D

Nazim Nasri said...

mana ada saya g new delhi. tipujek hahaha xD

SyedGraphix Dot Com said...

hahaa. nak komen #retis sat. #eh

Hanim Mahali said...

Eh ? Cam kenai je gambar tu ??? >.<