Thursday, November 3, 2011

Soalan formspring.

Salam. Selamat pagi. Aku malas nak jawab soalan formpsring dalam website tu sebab ada beratus soalan merepek. So aku pick secara random and masukkan dalam blog much better hihi.



If you're an artist, which artist would you be? :D
Christina Perri. Err sebab jiwa kami hampir sama dan serasi. lol. Tak pun Bruno Mars sebab aku rasa lagu dia jujur dan dia tu happy go lucky :)


 
"jangan la pandang-pandang. malu lah hihi"


Apa pencapaian terbaik korunk sepanjang hidup?
Bagi aku lah yang baru 18 tahun bernafas ni. Apa yang terlintas dalam kotak pemikiran pada pagi ni adalah dapat memberi kepercayaan diri aku terhadap orang lain. Maksudnya orang percaya kat aku. And the best damn thing, orang yang percaya kat aku adalah lecturer aku sendiri. :)

2 Awards has been given to me last Friday.


If you were to sing in front of the person you love the most, How would you react?
I will do it. IN FRONT OF THE PERSON takpe. Kalau suruh aku menyanyi depan orang yang aku sayang dan ditonton oleh orang ramai memang aku segan hihihi.. Alaa selalu dah nyanyi. Dah biasa. herher. 

What is the dumbest thing you’ve ever seen someone do?
Pergaduhan besar depan lif kolej. Tapi sekarang semuanya dah berbaik-baik. Alhamdulillah..

k0rang sume suke kumpul k0leksi ape dri dulu smpai lah skarang..?? (: hehee
Kad topap. HAHA. Seriously aku masih simpan kad topap tu sampai sekarang aku rasa kalau dikira semua kad topap tu boleh beli laptop sebijik kot. banyak gila duit bazir kat topap. hihi. 


Babe aku rasa ni jelah soalan yang boleh aku jawab. Sebab kebanyakkan soalan tanya pasal bf/gf curang, putus cinta, nasihat pe bagai. Bosan aku. herherher. Formspring ni dah boleh jadi medium kaunseling tak rasmi. hewhew. Tapi ada beberapa soalan awesome yang aku tak dapat nak jawab. Korang boleh jawab? hihi


1. Why does a round pizza come in a square box?

2. If you run backwards will you gain weight?

3. Why does X stand for a hug? Why does O stand for a kisses? Why is the alphabet in that order? (XOXO)

4. What's the speed of dark?

5. Why is there a light in the fridge but not in the freezer?



3 comments:

Pojiepooh Abdullah said...

1. Why does a round pizza come in a square box?
Sebab susah nak create kotak bulat. Kotak segiempat senang nak carry..

2. If you run backwards will you gain weight?
Obviously not! Lari ke depan atau kebelakang melibatkan aktiviti fizikal, berpeluh, terbakar lemak dan pastinya can lose weight

3. Why does X stand for a hug? Why does O stand for a kisses? Why is the alphabet in that order? (XOXO)
Try hug ur friend, will u tangan and their tangan bersilang X? Try to pouting ur lips like you're going to kiss someone, isn't like O?

4. What's the speed of dark?
Darkness don't have any speed

5. Why is there a light in the fridge but not in the freezer?
Haah ek? Tak pernah terfikir. Mungin takut bulp dalam freezer boleh rosak atau boleh mencairkan ais dalam tuh, menambah haba dalam freezer

Noorsha Muhamad said...

soalan bwh2 tu mcm soklan matematik..haha..

nadi said...

1. If kotak pizza bulat, pizza pun bulat, susah nak amek. Lagi2 kalau makan ramai2, nak rebut2 lagi ;D

2. you will lose more weight than running forward xD nak ekna toleh2 lagi, extra energy needed.

3. ok yg ni tak tahu. mals nak komen.

4. pernah tgk dark bergerak ke? hewhew. haru.

5.nak jimat letrik la drpd letak dlm freezer. need more electric power nak overcome the temperature.