Friday, November 18, 2011

Cuti semester bermula. Bakal ke Korea.

Assalamualaikum kawan-kawan.. :)

Sape dah start cuti sem? Sape yang kena masuk sem baru tu adalah padan muka. Org time2 akhir tahun ni dok bersuka ria. Kao? Duduk kolej :p

Aku sebenarnya agak terlewat nak kemas barang yang bersusun kat dalam hostel tu. Sebab banyak sangat.. Patutnya kemas minggu lepas. Ni orang lain dah masuk rumah kau baru lah menggapai bintang nak kemas. Sedih..

So tadi aku call Afiq, minta tolong dia temankan aku balik hostel, dia memandu untuk saya. Janji pukul 11, pastu tak jadi. Kemudian cakap lepas solat Jumaat, pun tak jadi juga. Pastu cakap pukul 4. Itupun lambat sampai.. Biasalah. Janji Melayu kan. Susah nk punctual. LOL

So masa dah sampai tadi, aku ingatkan housemate ada lg dalam bilik sebelah tu. Rupanya budak2 semester lain dah check in.. Aku dah macam lipas kudung dok kemas barang.. Benda pertama yang aku cari adalah lampu meja..*hilang* damnn!!
Lepas tu calculator scientific aku pun dah ghaib.. Stress pula aku. Sejadah merah tu taknak pula kau kebas kan. LOL..

Ingatkan nak rembat tilam tu. Hahaha Sebab tilam baru kan. Bayar mahal2 takkan takde cenderahati. Herherher.. So next sem maybe aku akan duduk rumas sewa atau pun pindah hostel lain.. Gomma miss miss my housemate..

Oh yeah, yang pasal Korea tu. Hahaha. Tak de apa pun.. Aku just nk ckp. Kau punya barang mcm nak pergi study kat Korea. Padahal duduk Cheras je. Hehehe.. Biasalah. Tk pernah duduk hostel la katakan.. :p

2 comments:

AA said...

BRRRR. betul-betul percaya tadi, HAHA

Amirahsza said...

suka la dia...hri isnin nie mira start sem 2.. huhuhu..

time mira nk cuti sem pun brg byk..huhuhu..