Wednesday, September 5, 2012

Muara Hati






Dah masuk hari ke-3, aku rasa dah lebih 22724636 (macam BBpin je) kali aku dengar lagu Muara Hati ni. Tak jemu pun. Sikit hari lagi jemu lah kot macam aku layan lagu Dejavu. haha


Tapi aku still tak baca lirik dia lagi. Aku menyanyi je lah. Tak tak faham maksud lagu. Siti kata perasaan dia macam merayu-rayu ah. eleh -.-




Oh lagi satu lagu ni Adi Sixth Sense yang compose. Sedaknyahhhhh!! And yang pastu, kali pertama aku dengar, aku dah dapat agak yang Siti Nurhaliza dengan Hafiz record lagu ni tak berdiri sebelah-sebelah. Maksudnya, Hafiz record siang, Siti record malam. Video clip diorang pun sama. Siti shoot dulu, lepastu baru Hafiz shoot. Sebab jadul Siti pack. Gituhhhh. Sejak bila aku jadi beautifulnara ni. LOL



Suara Hafiz memang mantap gila habis. Suara Siti Nurhaliza mula-mula macam Rossa. And nampak remaja sangat suara dia dalam lagu ni. mueheheh..



Agak-agak nanti, Siti nak ke bertanding balik dalam Juara Lagu? heheh Since Hafiz dah jadi Juara Lagu last year :D


3 comments:

Unknown said...

sangat best lagu ni ^^

Blog Eazy Izzuddin said...

ku siap hafal lagi xD

Sandra Azwan said...

kalau ade siti memang u takkan jemu kot!;-P