Datin Norjuma Habib bercerai?

rasa rasanya figura yang paling kerap dicari maklumatnya dalam internet kebelakangan ni adalah bekas pengacara TV3 iaitu Datin Norjuma bt Habib. Datin Juma adalah isteri kepada Datuk Nazim Razak iaitu adik kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak. entah kenapa dalam kunci carian nama Norjuma Habib paling kerap dicari. hmm

bulan-bulan lepas ada keluar cerita yang bekas personaliti TV3 bercerai. tapi tak diketahui siapakah gerangannya. tapi nama Datin Juma yang timbul. macam2 lah kan bila dah terkenal waaaupun setahun dua, tapi orang tetap nak tahu kisahnya walaupun dah pencen masuk TV.

last time jumpa Datin Juma masa bulan puasa dua tahun lepas lat KLCC. masih cantik mcm dulu masa mula2 muncul kat TV. kalau tak silap majalah hijabista keluaran bulan lepas ada gambar Datin Juma dgn Natasha Hudson sebagai cover girl.


p/s: takde siapa yg berani bukak cerita sebab takut ada pihak saman hmm...

Related Posts

No comments:

Dikjim. Powered by Blogger.