Thursday, September 17, 2009

Cant Wait :)



weyh.
esk en. aku en balik kg.
excited doe. nk jmpe kezen la en.
lama da x jmpe dorg.

balek nnt en.
mesti havoc. espcly aku la.
mulot lahanat.salu memekak jep.
tpu x? padahal salu gan hp je en?
mmg hanjjj..

ta saba nk mkn ketupat nan lemang ouh.
sgt lapa.mesti sedap :)
aku en. nk balek en at sitiawan.
aku en xnk balek at kg yg x bes.
copin kanan,parit perak damn BORING

pastu en nk balek ipoh.
ipoh ade nenek aku.
ade mkacik aku.
leh on9 at sana.
bole skype gan maksu aku.
weee~ xD

pastu en.
pg td en. aku dpt kad raya.
Farhana gonjeng bg at aku.
dia marah aku doe. dia kata aku tpu.
hahah.aku tpu dia.aku kata nk pindh skola.
dia pn caye. kui3. mien pn sama. seb bek dia x dtg :P

pastu en. aku bg kad raya kt Firdaus.
si bdk kacip bibir.haha. dia kata "Thx Nazim". hahaha.
pastu en, dia amikn hadiah tok aku time aku menang Sajak Bhs Inggeris :)
dia wakil aku je. coz time 2 en, aku gah jd emcees.
Pn Azatul gelak je doe.dia tau aku segan nk announce nama sendirik. haha.

pastu en.aku kene tegur nan En Aziz.
sbb ape tau. aku salah protokol. huhu.
ye la mana aku tau protokol sebenar. acara penyampaian hadiah.
aku jemput dia en, skali nan En Nazri. oooo.baru tau Pen.Kanan ta bole skali nan Pen Kanan.
[ilmu baru :)]

pastu en. hari ni dpt hamper.
byk sgt makanan :)
aku amik chipsmore.
biskot rokok. cocopie.jelly etc.
mmg sdp.
pastu en. ade org ta puasa.
dia ta tahan tgk mknan en.
dia tros ngapp masok mulut.
ingt nk join.tp malas lah. byk mulut lahanat nnt!
haha :)

k lah. aku nk p berbuka skang ni.
malam kang ngat ni g downtown.
emm pastu mid nite nk kemas beg sambil buat homework.
xmau deley2.nnt bertimbun.

bye sume.
<3 ilysm uols!! Muahxx.

berhati2 kt tgh jalan.
main mercun 2 berpada2 oke!

3 comments:

Aimi Syahirah said...

is that a pic of ur kampung?
gyle coolio :)

Anonymous said...

not really :) -azim

suara haranton said...

cantik siot umah kg kau..
aku cam nk wat video clip je..
lgu duet ku brsama abie..
tajuknye..
aku terlanjur cinta dan aku terlondeh boxer..hahahahha