Friday, September 11, 2009

truth or dare ? xD




im really.really scared with diz game oke!
tp aku cabar diri nk main game ni even agak lanjio sket rule dia.
ermm, time2 boring at kelas en, so main la game ni.
we all laughing non stop, haizz. menyenakkan perot tau..

erm hari slasa ari 2, time Sivik. masa Ckg Hasimah.
tatau nk buat ape en, so aku dpt idea nk main benda alah ni :)
penunjuk arah gune pen emas Afiqurazi. hehe :p

yg join game ni, aku . afiq . athirah . ina . qayyum . zaid.
soalan2 dorg mmg celaka lah, memakan diri sendiri. tp majoriti pilih dare, sanggup dimalukan drpd berkata benar. hahaha.

yg x leh blah Zaid lah doe, org tanya sape yg dia paling benci,
on da spot beliau kata AZLINA . ouhh sgt lucu. hahha. ckg gelak berguling2 kt meja :))

tp soalan yg aku Fuck sgt, time kt aku la.
si Qayyum mendajal. mmg x leh blah! dia bisik2 gan Zaid. aku ingt biasa2 lah soalan dia.
perghh amik kau, dia kata begini : "Nazim, bek kau mengaku, kau gay ke x?" . pastu Athirah pn sambung lg "Bek kau ckp Nazim, ko lurus ke bengkok.bengkok.bengkok?".

Motiff sgt kaurang tnye. apehal ko leh kata begitu? aku ade ciri2 gayboy ke wey? tp aku mmg gay, gay means HAPPY oke!! paham?

No comments: